Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka Kolastyna należąca do firmy Sarantis Polska S.A.. Po udanych realizacjach dla innych brandów z portfolio Sarantis - STR8 oraz C-THRU. Streetcom realizuje kampanię dla produktów z kategorii ochrony przeciwsłonecznej Kolastyna. Agencja odpowiada za działania z micro i makro influencerami. Streetcom przygotował i zrealizował także dedykowane video teasujące produkt oparte o CGI w przestrzeni miejskiej w Warszawie. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości produktu i trial.
Wielkimi krokami zbliża się lato, nic dziwnego, że ten moment wybrany został na rozpoczęcie kampanii dla produktów z kategorii ochrony przeciwsłonecznej marki Kolastyna. W ostatnim tygodniu przechodząc obok Ronda de Gaulle'a w Warszawie, można było doświadczyć spadających kokosów z najbardziej znanej palmy w Polsce.
Wszystko to stało się możliwe dzięki przygotowaniu teaserowego video opartego o CGI dla nowości w portfolio Sarantis – transparentnej suchej mgiełki do opalania o zapachu kokosa od Kolastyny.
Kampania promująca produkty ochrony przeciwsłonecznej od Kolastyna– transparentne suche mgiełki ochronne z filtrem SPF 30 i SPF50 - realizowana przez Streetcom obejmuje także aktywację z micro i makro influencerami w sieci na Instagramie i TikToku. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody m.in. bony na wakacje, bilety lotnicze oraz zestawy kosmetyków Kolastyna.
Agencja Streetcom odpowiada za kreację i realizację całej kampanii promującej transparentną suchą mgiełkę do opalania o zapachu kokosa od Kolastyny.
- Cieszy nas bardzo zaufanie klienta i możliwość realizowania projektów z takim rozmachem w oparciu o najnowsze trendy – mówi Matylda Szymalska CEO Agencji Streetcom.
Kampania potrwa do 28.06.2024
Źródło: Streetcom