logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Streetcom dla marki Kolastyna

  PR 20.06.2024, przeczytano 496 razy
ilustracjastrzałka

Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka Kolastyna należąca do firmy Sarantis Polska S.A.. Po udanych realizacjach dla innych brandów z portfolio Sarantis - STR8 oraz C-THRU. Streetcom realizuje kampanię dla produktów z kategorii ochrony przeciwsłonecznej Kolastyna. Agencja odpowiada za działania z micro i makro influencerami. Streetcom przygotował i zrealizował także dedykowane video teasujące produkt oparte o CGI w przestrzeni miejskiej w Warszawie. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości produktu i trial.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-streetcom-dla-marki-kolastyna,404721,artykul.html

Wielkimi krokami zbliża się lato, nic dziwnego, że ten moment wybrany został na rozpoczęcie kampanii dla produktów z kategorii ochrony przeciwsłonecznej marki Kolastyna. W ostatnim tygodniu przechodząc obok Ronda de Gaulle'a w Warszawie, można było doświadczyć spadających kokosów z najbardziej znanej palmy w Polsce.

Wszystko to stało się możliwe dzięki przygotowaniu teaserowego video opartego o CGI dla nowości w portfolio Sarantis – transparentnej suchej mgiełki do opalania o zapachu kokosa od Kolastyny.

Kampania promująca produkty ochrony przeciwsłonecznej od Kolastyna– transparentne suche mgiełki ochronne z filtrem SPF 30 i SPF50 - realizowana przez Streetcom obejmuje także aktywację z micro i makro influencerami w sieci na Instagramie i TikToku. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody m.in. bony na wakacje, bilety lotnicze oraz zestawy kosmetyków Kolastyna.

Agencja Streetcom odpowiada za kreację i realizację całej kampanii promującej transparentną suchą mgiełkę do opalania o zapachu kokosa od Kolastyny.

- Cieszy nas bardzo zaufanie klienta i możliwość realizowania projektów z takim rozmachem w oparciu o najnowsze trendy – mówi Matylda Szymalska CEO Agencji Streetcom.

Kampania potrwa do 28.06.2024

Źródło: Streetcom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PZU promuje wiedzę o cyberbezpieczeństwie
Jedynie 4% Polaków deklaruje, że czuje się całkowicie bezpiecznie w Internecie – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie PZU. Ubezpieczyciel rusza z kampanią informacyjno-edukacyjną „A kto tu się podszywa?”, aby promować wiedzę nt. sposobów ochrony przed cyberzagrożeniami.
Karta ING przypomni, jak ważne jest bezpieczeństwo danych
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym samym przypomina, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, również tych na naszej karcie. 
Związek Banków Polskich rozpoczął ogólnopolską kampanię na rzecz poprawy cyberbezpieczeństwa usług bankowych. Czynny udział w kampanii bierze Bank BNP Paribas, który od lat aktywnie, konsekwentnie i skutecznie wspiera swoich Klientów w bezpiecznym bankowaniu. Bank organizuje szeroko zakrojone akcje edukacyjne, ale przede wszystkim oferuje Klientom najnowsze...
LG OLED i Sir John Akomfrah: pięciokanałowa instalacja wideo
Firma LG Electronics ponownie nawiązała współpracę z powszechnie szanowanym artystą i twórcą filmowym, sir Johnem Akomfrahem, w ramach Frieze London 2024. Współpraca ta odnosi się do niedawnego wsparcia LG dla brytyjskiego pawilonu Akomfraha na 60. Międzynarodowej Wystawie Sztuki La Biennale di Venezia 2024. Na Frieze London 2024 firma LG zaprosiła Akomfraha – artystę znanego z...
Debiut branżowej konferencji WebMix
Psychologowie społeczni określają nasze czasy kulturą przyspieszenia. Może jednak warto zwolnić? Dlatego 27 września 2024 uczestnicy konferencji WebMix zatrzymali się i mieli okazję do refleksji nad kompetencjami potrzebnymi do rozwoju branży IT. W spotkaniu w Browarach Warszawskich wzięli udział przedstawiciele czterech sektorów usług internetowych: rejestratorzy domen,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764