logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Streetcom z kolejną kampanią dla marki Purina

  PR 05.12.2024, przeczytano 294 razy
ilustracjastrzałka

W ramach działań zaplanowano product seeding z udziałem 1000 nano influnecerów oraz działania z mikro - i makroinfluencerami. Ich głównym celem jest budowa świadomości wśród grupy docelowej i wygenerowanie trialu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-streetcom-z-kolejna-kampania-dla-marki-purina,406735,artykul.html

Purina GourmetGold to najwyższej jakości karma dla kotów stworzona z myślą o najbardziej wyszukanych gustach.

Streetcom odpowiada za rekomendację i rekrutację wybranych do kampanii nano, micro oraz macro influencerów. Agencja ma za zadanie dotrzeć do przedstawicieli grupy docelowej (kobiety w wieku 25-55 lat posiadające koty) oraz budować wśród niej świadomość szerokiego portfolio produktów Purina GourmetGold.

Dodatkowo agencja kompleksowo odpowiada za kreację i produkcję materiałów graficznych, w tym kalendarza adwentowego z produktami Purina GourmetGold, a także za promocję świątecznego zestawu w postaci kalendarza.

Kampania zakończy się w grudniu. 

Źródło: Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764