Czy uliczna moda może być inspirowana nudlami? Oczywiście. Z okazji premiery nowych smaków marka Knorr wraz ze streetwearowym brandem 2005 wypuściła limitowaną kolekcję ubrań, inspirowaną „najgorętszymi kluskami w mieście”. Za koncept i jego realizację w oparciu o działania influencerskie, współpracę z mediami lifestylowymi i partnerami handlowymi odpowiada That One Agency.
W odzieżowej linii nudli znalazły się ubrania z nadrukami nawiązującymi do makaronu i nowych smaków, w tym bluzy z napisem „I LOVE HOT NUDLE” i czapki z hasłem „SEND NOODLES”. Kolekcję uzupełniają T-shirty, skarpetki i limitowane nudlowe sneakersy. Ubrania sygnowane markami Knorr i 2005 można zdobyć w specjalnie przygotowanej promocji – nagłośnienie której powierzono influencerom.
Komentuje Bartosz Bulak, Senior Creative Copywriter w That One Agency: „Do współpracy z Knorr szukaliśmy marki odzieżowej, która autentycznie pasuje do targetu. Razem z 2005 udało nam się znaleźć wspólny język obu marek i stworzyć projekty, które nie rażą nachalnym brandingiem, a wyglądają jak fajne ciuchy, które po prostu chce się nosić. Do tego samą komunikację oparliśmy nie wyłącznie o smaki, ale mówienie o nich w kontekście całego streetwearowego dropu, do którego były inspiracją. Aż szkoda, że tak mało marek tworzy collaby w ten sposób.”
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w Unilever dodaje: „W naszej nudlowej rodzinie pojawiły się warianty: Kurczak Pikantny z dodatkiem piri-piri oraz delikatniejszy Kurczak Słodko-kwaśny z wyraźnie wyczuwalną słodyczą ananasa. Już w samych nowych propozycjach od Knorr można poczuć jasne inspiracje tym, co współczesny entuzjasta streetfoodu kocha najbardziej: wyraziste smaki i vibe ulicznych straganów z jedzeniem. Oczywistym więc stało się stworzenie takiej propozycji launchu produktowego, aby bezpośrednio przełożył się na ulubiony styl życia miłośników nudli – ma być miejsko, szybko i wygodnie, a co więcej – wszystko ma ociekać dobrym i zdecydowanym smakiem.”
Promocja komunikowana jest w mediach społecznościowych, przez działania influencerskie i we współpracy z partnerami handlowymi – ze szczególnym uwzględnieniem sieci Biedronka, w której do wygrania są także nie występujące gdzie indziej elementy kolekcji.
Premierze nowych nudli towarzyszy także zrealizowana przez That One Agency produktowa kampania telewizyjna prezentująca nowe smaki: https://www.youtube.com/watch?v=vBxGCawx4tg
Źródło: That One Agency