logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Streetwearowy drop w kampanii Nudli Knorr

  PR 23.10.2024, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Czy uliczna moda może być inspirowana nudlami? Oczywiście. Z okazji premiery nowych smaków marka Knorr wraz ze streetwearowym brandem 2005 wypuściła limitowaną kolekcję ubrań, inspirowaną „najgorętszymi kluskami w mieście”. Za koncept i jego realizację w oparciu o działania influencerskie, współpracę z mediami lifestylowymi i partnerami handlowymi odpowiada That One Agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-streetwearowy-drop-w-kampanii-nudli-knorr,406215,artykul.html

W odzieżowej linii nudli znalazły się ubrania z nadrukami nawiązującymi do makaronu i nowych smaków, w tym bluzy z napisem „I LOVE HOT NUDLE” i czapki z hasłem „SEND NOODLES”. Kolekcję uzupełniają T-shirty, skarpetki i limitowane nudlowe sneakersy. Ubrania sygnowane markami Knorr i 2005 można zdobyć w specjalnie przygotowanej promocji – nagłośnienie której powierzono influencerom.

Komentuje Bartosz Bulak, Senior Creative Copywriter w That One Agency: „Do współpracy z Knorr szukaliśmy marki odzieżowej, która autentycznie pasuje do targetu. Razem z 2005 udało nam się znaleźć wspólny język obu marek i stworzyć projekty, które nie rażą nachalnym brandingiem, a wyglądają jak fajne ciuchy, które po prostu chce się nosić. Do tego samą komunikację oparliśmy nie wyłącznie o smaki, ale mówienie o nich w kontekście całego streetwearowego dropu, do którego były inspiracją. Aż szkoda, że tak mało marek tworzy collaby w ten sposób.”

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w Unilever dodaje: „W naszej nudlowej rodzinie pojawiły się warianty: Kurczak Pikantny z dodatkiem piri-piri oraz delikatniejszy Kurczak Słodko-kwaśny z wyraźnie wyczuwalną słodyczą ananasa. Już w samych nowych propozycjach od Knorr można poczuć jasne inspiracje tym, co współczesny entuzjasta streetfoodu kocha najbardziej: wyraziste smaki i vibe ulicznych straganów z jedzeniem. Oczywistym więc stało się stworzenie takiej propozycji launchu produktowego, aby bezpośrednio przełożył się na ulubiony styl życia miłośników nudli – ma być miejsko, szybko i wygodnie, a co więcej – wszystko ma ociekać dobrym i zdecydowanym smakiem.”

Promocja komunikowana jest w mediach społecznościowych, przez działania influencerskie i we współpracy z partnerami handlowymi – ze szczególnym uwzględnieniem sieci Biedronka, w której do wygrania są także nie występujące gdzie indziej elementy kolekcji.

Premierze nowych nudli towarzyszy także zrealizowana przez That One Agency produktowa kampania telewizyjna prezentująca nowe smaki: https://www.youtube.com/watch?v=vBxGCawx4tg

Źródło: That One Agency

www.thatoneagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764