STRUXI Deweloper to firma działająca na opolskim rynku nieruchomości do 2005 roku. Oferują rozwiązanie problemu poszukiwania własnego lokum na kilka sposobów. Dla wymagających i lubiących się wyróżnić - apartamenty, dla ceniących sobie spokój i wygodę - domy a dla tych, których priorytetem jest niezależność - mieszkania.
Z początkiem 2018 roku, Studio BRANDGLOW zostało zaproszone do prac nad zmianą wizerunku firmy STRUXI Deweloper i stworzeniem zupełnie nowej identyfikacji wizualnej marki.
W nowej komunikacji wizualnej skupiono się na przywiązaniu do szczegółów. Dom to miejsce, gdzie detale budują nastrój, przytulność, oddając charakter zamieszkujących w nim osób. W związku z tym to właśnie szczegóły, nie narzucające się na pierwszy rzut oka a dostrzegane po chwili mają wpływ na odbiór.
W nowym logo ukryte zostały dwa elementy, w nawiązaniu do hasła firmy STRUXI Deweloper - Twoja droga do domu.
Drogę symbolizuje litera "s", natomiast dom - litera "t".
W drukach firmowych wykorzystany został charakterystyczny motyw - zestawienie liter "st". Stał się on również głównym motywem graficznym wykorzystywanym przy komunikacji wizualnej marki z otoczeniem.
Kolejnym krokiem było zaktualizowanie wizerunku dostępnych produktów w portfolio firmy.
W tym celu powstał system z jasno określonymi regułami powstawania charaketystycznych elementów każdego z produktów.
Całość zaproponowanych i wdrożonych zmian najlepiej możn a ocenić na zupełnie przeoprojektowanej, nowej stronie STRUXI Deweloper.
Źródło: BRANDGLOW