logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Studio Orka i renifery dla Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu

  PR 29.11.2023, przeczytano 495 razy
ilustracja

ORKA po raz kolejny zaangażowała się w przygotowanie Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu. Istotną częścią tegorocznej 20. edycji są renifery stworzone z pomocą najnowocześniejszych narzędzi: technologii wirtualnej produkcji i ekranów LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-studio-orka-i-renifery-dla-mikolajkowego-bloku-reklamowego-polsatu,402262,artykul.html

Już po raz 20 Polsat przygotowuje Mikołajkowy Blok Reklamowy, a Studio ORKA ogłasza swoje zaangażowanie w tworzenie kreacji wnoszącej świąteczną atmosferę i zachęcającej Polki i Polaków do pomocy najbardziej potrzebującym. Wydarzenie, od 20 lat dostarczające widzom radości i emocji, rozpoczęła kampania, która zaprasza ich do wsparcia charytatywnego celu poprzez oglądanie mikołajkowego programu emitowanego 6 grudnia o godzinie 18.45. Prezenterzy i aktorzy związani ze stacją, tradycyjnie występujący w roli Mikołajów, również w tym roku zachęcają do udziału w tej szlachetnej akcji. 

Co roku angażujemy się w Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu, ale tym razem poszliśmy o krok dalej. ORKA od kilku lat postprodukuje filmy w ramach tej charytatywnej akcji a nasi eksperci od efektów specjalnych kreują w 3D renifery. W tym roku renifery są pełnoprawnymi bohaterami reklamy, a ich rola jest szczególnie ważna – to było duże wyzwanie– mówi Magdalena Zimecka, CEO ORKA.

W tym roku po raz pierwszy zespół wysoce wykwalifikowanych ekspertów ORKI do stworzenia spektakularnego bajkowego świata Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu wykorzystał najnowocześniejsze narzędzia: wirtualną produkcję i ekrany LED. Studio, które od kilku lat odpowiedzialne jest za postprodukcję filmów tej kampanii, wprowadziło te innowacje, by stworzyć wyjątkowych i pełnoprawnych bohaterów reklamy - renifery w technologii 3D. Ta decyzja pozwoliła na wykreowanie jeszcze bardziej magicznego i nowoczesnego doświadczenia dla widzów.

Reżyserem tegorocznej kampanii jest Armin Kurasz, który gwarantuje spektakularne efekty wizualne i magiczną atmosferę podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 

Chcieliśmy, żeby akcja filmów działa się w niezwykłych sceneriach, dlatego zdecydowaliśmy się użyć tutaj techniki Wirtualnej Produkcji, dzięki której mogliśmy przenieść się w wiele niesamowitych lokacji. Z pomocą przyszło tutaj studio VuFinder które pomogło nam stworzyć te niezwykłe przestrzenie. Natomiast motywem przewodnim kampanii są renifery, które jednocześnie są jednymi z najważniejszych bohaterów filmu. To one prowokują całą historię, motywują naszych „ludzkich” bohaterów do działania i oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Chciałem, żeby z jednej strony były to magiczne, niezwykłe i charyzmatyczne postaci ale jednak wizualnie jak najbardziej autentyczne, szczegółowe, osadzone w naszym świecie. I tutaj z pomocą przyszła ekipa ORKI która już od początkowego etapu uczestniczyła w pracach nad koncepcją– mówi Armin Kurasz, reżyser 

Dla wirtualnej produkcji nie ma żadnych ograniczeń poza wyobraźnią, dlatego z wielką przyjemnością wykorzystaliśmy tę technologię, by na potrzeby Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu wykreować bajkowe przestrzenie i krajobrazy takie jak gabinet św. Mikołaja czy niebiański lot saniami. Największym wyzwaniem były renifery, które w tym roku odgrywają wyjątkowo ważne role w kampanii. Myślę, że stanęliśmy na wysokości zadania i nasze kreacje będą cieszyć oczy i serca publiczności – dodaje Katarzyna Kozłowska, Head of Production, ORKA

Źródło: ORKA

Dodatkowe informacje:

Studio produkcyjne ORKA od ponad 20 lat istnienia zrealizowało tysiące projektów z zakresu postprodukcji i koprodukcji filmów pełnometrażowych, seriali oraz reklam (Play – P4, Reckitt) i kampanii społecznych. W swoim dorobku ma m.in. prace przy postprodukcji filmów “Infinite Storm", “Snot and Splash”, “Iluzja”, “Miłość na pierwszą stronę”, „Czarny Młyn”, „Król”, „Gareth Jones". 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764