logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Studio Orka i renifery dla Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu

  PR 29.11.2023, przeczytano 726 razy
ilustracja

ORKA po raz kolejny zaangażowała się w przygotowanie Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu. Istotną częścią tegorocznej 20. edycji są renifery stworzone z pomocą najnowocześniejszych narzędzi: technologii wirtualnej produkcji i ekranów LED.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-studio-orka-i-renifery-dla-mikolajkowego-bloku-reklamowego-polsatu,402262,artykul.html

Już po raz 20 Polsat przygotowuje Mikołajkowy Blok Reklamowy, a Studio ORKA ogłasza swoje zaangażowanie w tworzenie kreacji wnoszącej świąteczną atmosferę i zachęcającej Polki i Polaków do pomocy najbardziej potrzebującym. Wydarzenie, od 20 lat dostarczające widzom radości i emocji, rozpoczęła kampania, która zaprasza ich do wsparcia charytatywnego celu poprzez oglądanie mikołajkowego programu emitowanego 6 grudnia o godzinie 18.45. Prezenterzy i aktorzy związani ze stacją, tradycyjnie występujący w roli Mikołajów, również w tym roku zachęcają do udziału w tej szlachetnej akcji. 

Co roku angażujemy się w Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu, ale tym razem poszliśmy o krok dalej. ORKA od kilku lat postprodukuje filmy w ramach tej charytatywnej akcji a nasi eksperci od efektów specjalnych kreują w 3D renifery. W tym roku renifery są pełnoprawnymi bohaterami reklamy, a ich rola jest szczególnie ważna – to było duże wyzwanie– mówi Magdalena Zimecka, CEO ORKA.

W tym roku po raz pierwszy zespół wysoce wykwalifikowanych ekspertów ORKI do stworzenia spektakularnego bajkowego świata Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu wykorzystał najnowocześniejsze narzędzia: wirtualną produkcję i ekrany LED. Studio, które od kilku lat odpowiedzialne jest za postprodukcję filmów tej kampanii, wprowadziło te innowacje, by stworzyć wyjątkowych i pełnoprawnych bohaterów reklamy - renifery w technologii 3D. Ta decyzja pozwoliła na wykreowanie jeszcze bardziej magicznego i nowoczesnego doświadczenia dla widzów.

Reżyserem tegorocznej kampanii jest Armin Kurasz, który gwarantuje spektakularne efekty wizualne i magiczną atmosferę podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego. 

Chcieliśmy, żeby akcja filmów działa się w niezwykłych sceneriach, dlatego zdecydowaliśmy się użyć tutaj techniki Wirtualnej Produkcji, dzięki której mogliśmy przenieść się w wiele niesamowitych lokacji. Z pomocą przyszło tutaj studio VuFinder które pomogło nam stworzyć te niezwykłe przestrzenie. Natomiast motywem przewodnim kampanii są renifery, które jednocześnie są jednymi z najważniejszych bohaterów filmu. To one prowokują całą historię, motywują naszych „ludzkich” bohaterów do działania i oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Chciałem, żeby z jednej strony były to magiczne, niezwykłe i charyzmatyczne postaci ale jednak wizualnie jak najbardziej autentyczne, szczegółowe, osadzone w naszym świecie. I tutaj z pomocą przyszła ekipa ORKI która już od początkowego etapu uczestniczyła w pracach nad koncepcją– mówi Armin Kurasz, reżyser 

Dla wirtualnej produkcji nie ma żadnych ograniczeń poza wyobraźnią, dlatego z wielką przyjemnością wykorzystaliśmy tę technologię, by na potrzeby Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu wykreować bajkowe przestrzenie i krajobrazy takie jak gabinet św. Mikołaja czy niebiański lot saniami. Największym wyzwaniem były renifery, które w tym roku odgrywają wyjątkowo ważne role w kampanii. Myślę, że stanęliśmy na wysokości zadania i nasze kreacje będą cieszyć oczy i serca publiczności – dodaje Katarzyna Kozłowska, Head of Production, ORKA

Źródło: ORKA

Dodatkowe informacje:

Studio produkcyjne ORKA od ponad 20 lat istnienia zrealizowało tysiące projektów z zakresu postprodukcji i koprodukcji filmów pełnometrażowych, seriali oraz reklam (Play – P4, Reckitt) i kampanii społecznych. W swoim dorobku ma m.in. prace przy postprodukcji filmów “Infinite Storm", “Snot and Splash”, “Iluzja”, “Miłość na pierwszą stronę”, „Czarny Młyn”, „Król”, „Gareth Jones". 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych...
DoubleVerify i Internet Watch Foundation rozpoczynają współpracę
DoubleVerify nawiązuje współpracę z Internet Watch Foundation (IWF) w celu zwiększenia bezpieczeństwa ekosystemu reklamowego i wzmocnienia inicjatyw przeciwko materiałom online związanym z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Partnerstwo umożliwi DoubleVerify dostęp do wiodących na świecie narzędzi i zbiorów danych IWF, wzmacniając ochronę i pomagając uniknąć emisji reklam...
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców
Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764