logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet wchodzi w kampanii na wyższy poziom

  PR 15.03.2024, przeczytano 385 razy
ilustracjastrzałka

W ostatnim czasie Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, stawiał w ramach marketingu na księżycowy klimat spod znaku „Supermoon”. Charakterystyczna kampania, w której m.in. Sławomir Peszko prezentował cieszynkę na księżycu spotkała się z szerokim uznaniem i pozytywnymi recenzjami. W plebiscycie Sport Biznes Polska znalazła się w gronie finalistów w kategorii „Kampania Marketingowa 2023 roku" i wciąż ma szansę na triumf. Od dziś marka ląduje na Ziemi, co nie znaczy, że nie planuje się od niej odrywać. – Ruszamy z całkowicie nową kampanią marketingową SuperElevator. Do superwindy, przenoszącej w mgnieniu oka do świata emocji, zaprosimy wszystkich sympatyków sportu. Razem wejdziemy na wyższy poziom gry! – zapowiada Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/superbet-wchodzi-w-kampanii-na-wyzszy-poziom,403468,artykul.html

Nowa kampania jest elementem spójnej, globalnej strategii, obejmującej wszystkie rynki, na których Superbet jest obecny. W polskich spotach głównymi bohaterami będą ambasadorzy bukmachera: komentator sportowy Mateusz Borek i były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski Jerzy Dudek. Cieszący się zaufaniem i rozpoznawalnością wśród entuzjastów sportu eksperci piłkarscy zaproszą do windy każdego kibica, który poszukuje dodatkowej dawki emocji. Na kolejnych piętrach będzie można posmakować różnych dyscyplin sportu, a także poznać kluczowe przewagi oferty Superbet. Odrębne wariacje spotów przygotowano dla takich funkcjonalności jak Superprzewaga, szybkie wypłaty, darmowe gry free to play czy rozbudowanych funkcji społecznościowych, które oferuje platforma Supersocial. Wszystko to razem sprawi, że bukmacher zaprosi odbiorców do wejścia na „wyższy poziom gry”, kontynuując koncept reklamowy GO SUPER!

Zmieniamy otoczenie z kosmosu na windę, ale nie zmienia się to, co dla nas i dla naszej społeczności najważniejsze: dobra zabawa, wspólne emocje i najlepszy produkt bukmacherski na rynku. Nasza superwinda, podobnie jak nasza aplikacja, przeniesie fanów świata sportu na ich ulubione areny sportowe dostarczając niesamowitych emocji. Wystarczy tylko nacisnąć odpowiedni przycisk. Oczywiście Superelevator będzie kampanią 360 stopni, obejmującą całość działań marketingowych od spotów TV, przez reklamę w kanałach digital, aż po reklamy OOH czy działania aktywacyjne w ramach naszych sponsoringów. W każdym z tych obszarów postaramy się wejść na wyższy poziom gry, do czego będziemy też zachęcać Polaków – podkreśla Katarzyna Gawlik.

Kampania powstała przy współpracy z agencją kreatywną Tenth Man z Dublina, a za produkcję odpowiedzialna była agencja Eyelinez Londynu. Reżyserem spotów był Josh Cohen, za postprodukcję i efekty specjalne odpowiada londyńska agencja No.8.

Za kampanię odpowiadają również: ze strony globalnego teamu Superbet Martina Živković – Head of Brand Operations, natomiast stronę polską, oprócz Katarzyny Gawlik reprezentuje Bartosz Malaka - Head of Marketing.

Bukmacher w związku z kampanią tradycyjnie planuje także specjalne akcje brandowe z wykorzystaniem swoich kluczowych sponsoringów. Superwindy mogą więc spodziewać się fani Lecha Poznań, Górnika Zabrze, a także uczestnicy szachowego turniej Superbet Rapid & Blitz czy największego turnieju w darta - Superbet Poland Darts Masters.

Kampania Supermoon pomogła Superbetowi we wskoczeniu na pozycję wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online. Od chwili jej startu, bukmacher w każdym kolejnym miesiącu bił własne rekordy przychodu z zakładów, wzmacniając swoją pozycję i imponując dynamiką wzrostu. Dodając do tego wielokrotnie nagradzaną aplikację, w której można oglądać na żywo transmisje meczów, śledzić statystyki czy przeglądać kupony innych graczy dzięki platformie do gry społecznościowej Supersocial, silna pozycja Superbetu na polskim rynku jest w pełni zrozumiała. – A nasza nowa kampania ma na celu pomóc nam w utrzymaniu tej dynamiki, przypominającej właśnie wjazd windą na kolejne piętra – uśmiecha się Katarzyna Gawlik.

Źródło: Superbet Polska

superbet.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764