logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Suzuki Boxing Challenge online ze strategią komunikacji od CU

  PR 10.06.2020, przeczytano 443 razy
ilustracja

Już dziś w Ogólnopolskim Dniu Boksu Olimpijskiego, podjęta zostanie próba ustanowienia rekordu Polski w treningu online. Za komunikacją tego nietypowego i wyjątkowego eventu odpowiada agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-suzuki-boxing-challenge-online-ze-strategia-komunikacji-od-cu,387376,artykul.html

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu,  oraz prowadzi działania outdoorowe oraz w social mediach.

Tym razem opracowała komunikację w mediach społecznościowych wydarzenia Suzuki Boxing Challenge, czyli próby ustanowienia rekordu Polski w liczbie osób uczestniczących w treningu online.

Zajęcia poprowadzą m.in. vice-mistrz olimpijski z Moskwy Paweł Skrzecz oraz trenerzy seniorskich kadr narodowych, a razem z nimi trenować będzie cała bokserska Polska. W evencie może uczestniczyć każdy, nie tylko osoby trenujące boks.

Suzuki Motor Poland ściśle współpracuje z Polskim Związkiem Bokserskim. Jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w tej dyscyplinie, współorganizuje wydarzenia pięściarskie oraz powołało Suzuki Top Team, czyli grupę sportowców, która została objęta wsparciem w przygotowywaniach Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

Suzuki chce dostarczać pozytywnych emocji, zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia i dbania o swoje zdrowie i kondycję. To przejaw konsekwentnie realizowanej strategii marki: Suzuki Way of Life.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764