logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Suzuki Kocha Sztukę w kampanii Communication Unlimited

  PR 17.09.2019, przeczytano 731 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania Suzuki Motor Poland pod hasłem „Suzuki Loves Art” opracowana przez agencję Communication Unlimited (CU).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-suzuki-kocha-sztuke-w-kampanii-communication-unlimited,383991,artykul.html

Kampania towarzyszy zaangażowaniu marki w dwa prestiżowe wydarzenia polskiego świata sztuki - Warsaw Gallery Weekend, którego japońska marka jest sponsorem od 2015 roku oraz Warsaw by Art, które Suzuki wspiera po raz pierwszy.

Obie imprezy gromadzą w warszawskich galeriach miłośników sztuki nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów. Są doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów, poznania gorących nazwisk i wzbogacenia swoich zbiorów. Dają możliwość osobistego spotkania z twórcami i kuratorami

Podczas wydarzenia  flota samochodów Suzuki będzie, jak co roku,  transportować gości pomiędzy galeriami. Oprócz tego samochody japońskiej marki pojawią się w specjalnej przestrzeni ekspozycyjnej przed wybranymi wystawami..

- Od lat konsekwentnie zbliżamy się do świata sztuki, ponieważ chcemy budować pozycję marki Suzuki wśród wielkomiejskiej, młodej grupy. Jest to strategiczny element budowania naszego wizerunku i istotny „touchpoint” dla marki, uzupełniający nasze bardzo intensywne zaangażowanie w sport - mówi Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Kampania „Suzuki Loves Art” jest obecna w prasie, internecie, mediach społecznościowych, oraz na plakatach.

- Po kampaniach inspirowanych pop-artem czy op-artem, w tym roku stawiamy na maksymalną prostotę i opieramy nasz komunikat o hasło „Suzuki loves art”. Wszystko w bieli i czerwieni, kluczowych kolorach marki, jej ojczyzny Japonii oraz ikon miłości. W materiałach graficznych udało nam się połączyć wrażenie skupienia oraz energię, czyli świat galerii ze światem motoryzacji - mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

ilustracjastrzałka

Warsaw Gallery Weekend oraz Warsaw by Art odbędą się w dniach 20-22 września 2019 r.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764