logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Suzuki reklamuje specjalną wersję motocykli Travel Pack

  PR 03.06.2020, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

Motocykle w specjalnej wersji Travel Pack  są wyposażone w dodatkowe akcesoria zwiększające użyteczność i komfort podróżowania. Komunikację nowej edycji motocykli przygotowała agencja CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-suzuki-reklamuje-specjalna-wersje-motocykli-travel-pack,387271,artykul.html

Wersja specjalna Travel Pack jest dostępna w kilku modelach motocykli, dzięki czemu każdy może wybrać maszynę idealnie dopasowaną do swojego charakteru i trybu życia. Klienci, którzy zakupili już motocykl Suzuki mogą dokupić pakiet akcesoriów w promocyjnej cenie – oferta jest korzystniejsza niż w przypadku zakupu pojedynczych elementów.

Reklama jest adresowana do aktywnych mężczyzn w wieku 40-60 lat, fanów motocykli i podróży. Od dziś będzie obecna w prasie, internecie i w mediach społecznościowych.

Za kreację reklam oraz działania w portalach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a zakupem mediów (prasa, internet) na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu, oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764