logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego

  PR 02.12.2022, przeczytano 580 razy
ilustracja

Kultowa polska marka rusza z kampanią reklamową na Święta oraz organizuje konkurs dla konsumentów. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-swiateczna-kampania-majonezu-kieleckiego,398208,artykul.html

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach od początku grudnia rozpoczęła kampanię „Składnik naszej tradycji”. W promocyjnym spocie podkreślono, że Majonez Kielecki nieodzownie łączy się z tradycyjnymi świętami. Aktywność marketingowa prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, prasie oraz internecie. Akcja zostanie również wsparta działaniami z udziałem influencerów w social mediach.

Kampanię wzmacnia konkurs konsumencki „Przygotuj Święta z Kieleckim”, w którym można wygrać Thermomix TM6 oraz inne nagrody.

Za strategię i kreację spotu reklamowego, współpracę z influencerami oraz działania wizerunkowe opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Spot wyprodukowała Papaya Films. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe Mediahub (digital) oraz Rebels Media (TV).

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy wiceprezes Link4 odpowiedzialny za marketing
Mikołaj Ciaś, menedżer od 20 lat związany z branżą FMCG, objął funkcję wiceprezesa zarządu LINK4. Będzie odpowiedzialny za obszary komercyjne, w tym między innymi, za marketing ubezpieczyciela. Wcześniej pracował w dużych korporacjach międzynarodowych, gdzie był dyrektorem marketingu i członkiem zarządu.
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
Kampania Škoda z Kasią Niewiadomą
Škoda konsekwentnie buduje swoją markę w duchu Women Empowerment i realizuje kolejną kampanię ze swoją wieloletnią ambasadorką – wybitną polską kolarką, Kasią Niewiadomą. W prowadzonych od dłuższego czasu działaniach marketingowych producent samochodów pokazuje, jak ważne jest dla niego odkrywanie różnorodnych talentów...
Złoty Medal EcoVadis dla Konica Minolta
Konica Minolta, Inc. (Konica Minolta) z dumą ogłasza, że znalazła się wśród 5% najlepszych firm ocenianych przez EcoVadis we wszystkich branżach. Firma otrzymała Złoty Medal (dziewiąty z rzędu) w uznaniu jej osiągnięć w zakresie zrównoważonego rozwoju, co plasuje ją w czołówce firm ocenianych przez EcoVadis w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Paryż 2024: P&G ujawnia plany promocji swoich marek
Procter & Gamble, partner olimpijczyków i paraolimpijczyków z całego świata, ogłosił dzisiaj plany dotyczące promocji marek najlepiej sprzedających się produktów gospodarstwa domowego i kosmetyków podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 r., w tym kampanie marketingowe i handlowe inspirowane olimpiadą,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764