logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Świąteczna kampania T-Mobile - coraz bliżej Santa

  PR 30.11.2023, przeczytano 675 razy
ilustracjastrzałka

W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez popularnych tiktokerów. Działania realizuje VMLY&R. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-swiateczna-kampania-t-mobile---coraz-blizej-santa,402291,artykul.html

Ruszyła kolejna odsłona świątecznej kampanii T-Mobile. W tym roku marka przypomina o tym, że rozmowa to najlepszy prezent na święta. Dlatego zamiast pytać o przyszłość, dawać złote rady i mówić, jak należy żyć, zapytajmy bliskich o to jak się czują i czy są szczęśliwi. Dzięki temu świąteczny czas będzie dobry dla wszystkich.

Z tej okazji, w ramach digitalowej kampanii świątecznej T-Mobile, agencja VMLY&R przygotowała wyjątkowy utwór świąteczny i teledysk, poświęcony rodzinnym relacjom przy świątecznym stole. Piosenka bazuje na nieśmiertelnym Jingle Bells, ale w zupełnie nowej wersji: brzmienia nawiązują do trapu, soulu i popu, a tekst do niewygodnych pytań jakie padają w święta. Piosenkę zaśpiewali Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka, doskonale znani - zwłaszcza młodym odbiorcom - z TikToka i Instagrama.

Utwór został przygotowany przez Wojtka Urbańskiego i studio Dyspensa. Teledysk do piosenki wyreżyserowała Nastka Gonera z Igorem Połaniewiczem za kamerą. Działania digital prowadzi VMLY&R. Teledysk można zobaczyć na kanałach T-Mobile – YouTube i Facebook, a piosenkę (już niedługo) posłuchać na Spotify.

W okresie przedświątecznym T-Mobile prowadzi szeroko zakrojone działania, w tym: kampanię wizerunkową, promocję oferty świątecznej czy współpracę ze Szlachetną Paczką - działania w Internecie realizuje VMLY&R. 

Źródło: VMLY&R Poland

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764