logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie

  PR 11.12.2024, przeczytano 559 razy
ilustracjastrzałka

Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-swiateczna-odslona-symulatora-biedronki-w-robloxie,406826,artykul.html

Aktualizacja Symulatora Biedronki ma na celu wprowadzić graczy w świąteczną atmosferę. Nowości, jakie zostały przygotowane to m.in. kalendarz adwentowy, w którym gracze codziennie będą otrzymywali losowe przedmioty, prezenty-niespodzianki oraz świąteczny tor wyścigowy umożliwiający graczom rywalizację o nagrody. 

Symulator Biedronki, uruchomiony nieco ponad miesiąc temu już teraz może pochwalić się spektakularnymi wynikami - a to dopiero pierwszy update! W szczytowy weekend zakwalifikował się do 1000 najpopularniejszych gier na Robloxie (wśród aż 40 MILIONÓW gier na całym świecie!). Ma też największą wśród marek (na polskim rynku) społeczność, liczącą ponad 42 tysiące osób i najwyższe uznanie graczy (like/dislike ratio). Dalszy rozwój tego świata pozwala ciągle zaskakiwać graczy, a marce buduje wyjątkową platformę komunikacji z młodym odbiorcą. - mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales Gameset

Wprowadzony do gry kalendarz adwentowy ma pomóc graczom w odliczaniu dni do Świąt. Codziennie,  do 24 grudnia użytkownicy otrzymają niespodzianki za zalogowanie się do gry. Dodatkowo, na graczy czekają również prezenty, które będą pojawiać się w losowych momentach rozgrywki. Do zdobycia są m.in. modele zabawek, dostępne w Biedronce oraz kody rabatowe na zakupy. W ramach nowych funkcjonalności pojawi się również świąteczny tor wyścigowy, na którym użytkownicy mogą rywalizować, ścigając się w specjalnie przygotowanych pojazdach. 

Za strategię, kreację, realizację kampanii oraz aktualizację gry odpowiada agencja Gameset (Grupa Lifetube).

Źródło: Lifetube

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764