logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”

  PR 10.10.2024, przeczytano 303 razy
ilustracjastrzałka

Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek, chlebów, ale także słodkich i słonych przekąsek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/swieze-o-kazdej-porze-dnia-%E2%80%93-kampania-_piekarni-w-sercu-lidla_,406043,artykul.html

Lidl Polska wystartował z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Sieć podkreśla w niej, że oferowane w sklepach pieczywo jest świeże o każdej porze dnia. Dzięki częstej pracy pieców w lidlowej piekarni, klienci mają dostęp do chrupiącego pieczywa przez cały dzień – od rana do wieczora.

Oferta „Piekarni w sercu Lidla” jest szeroka i stale się powiększa. W sklepach znajdziemy bułki i bagietki, wiele rodzajów chleba, ale także słone i słodkie przekąski. Te ostatnie zyskują na popularności wśród klientów – hitem stał się pączek z pistacją oraz pistacjowe croissanty. Nieustannie dużym zainteresowania cieszą się także chleby.

W trosce o komfort klientów każdy sklep został wyposażony w krajalnicę, a posiadacze Karty Dużej Rodziny kupią z kartą chleby i bułki o 10% taniej. Wszyscy klienci mogą skorzystać także z akcji „Kupuję, nie marnuję”, w ramach której oferowane jest też pieczywo, jak również słone i słodkie przekąski.

Konkurencyjne ceny w „Piekarni w sercu Lidla”

W „Piekarni w sercu Lidla” pieczywo oferowane jest w niskich, lidlowych cenach. Codziennie znajdziemy także interesujące promocje, dzięki którym kupimy produkty jeszcze taniej. Sieć kładzie również nacisk na jakość – w ofercie dostępnych jest wiele chlebów o krótkim składzie, a także tych z zakwasem.

Nowej kampanii towarzyszą specjalne promocje cenowe. Od czwartku, 10 października, do soboty, 12 października, wszystkie bułki przy zakupie sześciu sztuk kosztują taniej o 30% – bułki można dowolnie miksować! W tych dniach pozostałe produkty z „Piekarni w sercu Lidla” również oferowane są w supercenach – np. pane w stylu śródziemnomorskim wypiekane na kamieniu (5,79 zł/ 300 g / 1 szt.), solony paluch (2,69 zł/ 80 g / 1 szt.), chleb z ziarnami owsa (3,69 zł/ 300 g/ 1 szt.) czy kieszeń z kurczakiem (5,99 zł/ 150 g/ 1 szt.). W ofercie znajdą się też słodkie propozycje, takie jak croissant z nadzieniem karmelowym (2,69 zł/80 g/ 1 szt.) czy donut z preclem (2,79 zł/ 65 g/ 1 szt.).

O kampanii

Kampania „Piekarni w sercu Lidla” – „Świeże o każdej porze dnia” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna.

Źródło: Lidl Polska

www.lidl.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a wśród marek osobistych z największymi...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to licząc bez uwzględniania...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764