Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek, chlebów, ale także słodkich i słonych przekąsek.
Lidl Polska wystartował z nową kampanią poświęconą „Piekarni w sercu Lidla”. Sieć podkreśla w niej, że oferowane w sklepach pieczywo jest świeże o każdej porze dnia. Dzięki częstej pracy pieców w lidlowej piekarni, klienci mają dostęp do chrupiącego pieczywa przez cały dzień – od rana do wieczora.
Oferta „Piekarni w sercu Lidla” jest szeroka i stale się powiększa. W sklepach znajdziemy bułki i bagietki, wiele rodzajów chleba, ale także słone i słodkie przekąski. Te ostatnie zyskują na popularności wśród klientów – hitem stał się pączek z pistacją oraz pistacjowe croissanty. Nieustannie dużym zainteresowania cieszą się także chleby.
W trosce o komfort klientów każdy sklep został wyposażony w krajalnicę, a posiadacze Karty Dużej Rodziny kupią z kartą chleby i bułki o 10% taniej. Wszyscy klienci mogą skorzystać także z akcji „Kupuję, nie marnuję”, w ramach której oferowane jest też pieczywo, jak również słone i słodkie przekąski.
Konkurencyjne ceny w „Piekarni w sercu Lidla”
W „Piekarni w sercu Lidla” pieczywo oferowane jest w niskich, lidlowych cenach. Codziennie znajdziemy także interesujące promocje, dzięki którym kupimy produkty jeszcze taniej. Sieć kładzie również nacisk na jakość – w ofercie dostępnych jest wiele chlebów o krótkim składzie, a także tych z zakwasem.
Nowej kampanii towarzyszą specjalne promocje cenowe. Od czwartku, 10 października, do soboty, 12 października, wszystkie bułki przy zakupie sześciu sztuk kosztują taniej o 30% – bułki można dowolnie miksować! W tych dniach pozostałe produkty z „Piekarni w sercu Lidla” również oferowane są w supercenach – np. pane w stylu śródziemnomorskim wypiekane na kamieniu (5,79 zł/ 300 g / 1 szt.), solony paluch (2,69 zł/ 80 g / 1 szt.), chleb z ziarnami owsa (3,69 zł/ 300 g/ 1 szt.) czy kieszeń z kurczakiem (5,99 zł/ 150 g/ 1 szt.). W ofercie znajdą się też słodkie propozycje, takie jak croissant z nadzieniem karmelowym (2,69 zł/80 g/ 1 szt.) czy donut z preclem (2,79 zł/ 65 g/ 1 szt.).
O kampanii
Kampania „Piekarni w sercu Lidla” – „Świeże o każdej porze dnia” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna.
Źródło: Lidl Polska