logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szmalec PR wygrywa przetarg na obsługę marki Bonami

  PR 13.02.2020, przeczytano 719 razy

Agencja Szmalec PR rozpoczęła współpracę z Bonami.pl, sklepem internetowym z artykułami wyposażenia wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/szmalec-pr-wygrywa-przetarg-na-obsluge-marki-bonami,385668,artykul.html

W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe usługi komunikacyjne, w tym m.in. doradztwo strategiczne, bieżące relacje z mediami, PR produktowy i korporacyjny.

Celem działań jest wzmocnienie obecności Bonami na polskim rynku e-commerce poprzez aktywną i otwartą komunikację, a także stworzenie przestrzeni medialnej dla nowych projektów. Ubiegły rok sklep zakończył z globalnym przychodem w wysokości 55 milionów euro. Spółka planuje dalsze inwestycje we wszystkich pięciu krajach i wzrost wyników o 35%. Poza Polską Bonami jest obecne w Czechach, na Słowacji, w Rumunii oraz na Węgrzech.

Projekt ze strony agencji prowadzi Sylwia Szmalec. Umowę podpisano na rok.

Źródło: Szmalec PR

www.szmalecpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764