logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: T-Mobile zachęca do działania w trosce o naturę

  PR 10.06.2024, przeczytano 453 razy
ilustracjastrzałka

Wszyscy mamy ogromny wpływ na przyszłość planety. T-Mobile od lat sukcesywnie podejmuje działania na rzecz środowiska, jak również wspiera klientów i partnerów w jeszcze #BARDZIEJ ekologicznych decyzjach. Dlatego marka rusza z nową kampanią, w której zachęca do recyclingu starych telefonów. VML odpowiada za działania w social mediach. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-t-mobile-zacheca-do-dzialania-w-trosce-o-nature,404566,artykul.html

Wszyscy wiemy, że nawet mały gest na ogromne znaczenie, a każdy z nas może się przyczynić do budowania lepszego jutra. Zachęcamy zatem wszystkich do zaangażowania się i działania w trosce o naturę. Co możemy razem zrobić? 

​Wspólnie na rzecz planety

Premierowy spot telewizyjny pokazuje, że natura jest warta tego, żeby zachować jej piękno. A dbać o nią powinniśmy wspólnie. W jaki sposób? Wystarczy otworzyć szufladę, wyciągnąć z niej stary, niepotrzebny telefon i oddać go w sklepie T-Mobile. Dzięki temu urządzenie zostanie bezpiecznie zutylizowane i nie będzie stanowiło zagrożenia dla środowiska, a zawarte w nim cenne metale szlachetne zostaną ponownie wykorzystane. Ale dbanie o planetę to nie jedyny powód, dlaczego warto to zrobić! Oddając sprzęt każdy może wesprzeć wspólną akcję operatora ze Szlachetną Paczką. Im więcej zebranych telefonów, tym większe wsparcie finansowe T-Mobile przekaże organizacji, aby mogła pomagać potrzebującym – nawet milion złotych! 

Przynieś niepotrzebny telefon i odbierz zniżkę na nowy!

Każdy kto przyniesie zbędny telefon i umieści go w specjalnym pojemniku na odpady elektronicznie w jednym ze sklepów T-Mobile otrzyma zniżkę o wartości 100 złotych na nowy sprzęt.  

Korzystając dodatkowo ze specjalnej oferty Samsunga Galaxy S23FE można go kupić łącznie aż o 1000 zł taniej!  

Specjalne oferty w Magenta Moments

Ale to nie koniec dobrych wieści! Aby jeszcze #BARDZIEJ zainspirować klientów oraz partnerów do wspólnych działań na rzecz planety, zostały przygotowane specjalne oferty w Magenta Moments: 

  • Konkurs z ekologicznymi nagrodami - dla osób, którym tematy ekologii i recyklingu są naprawdę bliskie, powstał konkurs, w którym do zdobycia jest 50 unikalnych, niepowtarzalnych ekoplecaków, uszytych z billboardów T-Mobile. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy w aplikacji „Mój T-Mobile” od 4 do 18 czerwca dokończyć zdanie: „Działam w trosce o naturę, więc…”. Najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone właśnie tymi wyjątkowymi plecakami. 
  • Limitowana edycja ekotoreb dostępna w aplikacji – marka daje drugie życie starym billboardom, a nasi klienci mogą stać się właścicielami wyjątkowej limitowanej shopperki. Jak skorzystać z oferty? Najpierw należy odblokować ofertę za 100 Serc w programie Magenta Moments. Następnie trzeba udać się do Magenta Experience Centre w centrum handlowym Westfield Mokotów (ul. Wołoska 12, Warszawa) i poinformować pracownika sklepu o chęci skorzystania z oferty, pokazując swój kod w aplikacji. Kod uprawnia do odebrania jednej ekotorby, a wykorzystać go można od 3 czerwca do 31 lipca lub do wyczerpania puli toreb. 
  • Moment eko i zniżki u ekologicznych partnerów – T-Mobile stale powiększa grono partnerów programu Magenta Moments, a wielu z nich działania i produkty ekologiczne ma w swoim DNA. We współpracy z nimi powstały oferty dla klientów, dostępne jedynie w programie Magenta Moments. Można tu znaleźć rabaty na naturalne kosmetyki, wegetariańskie i wegańskie produkty spożywcze, suplementy i wiele więcej. 

Szczegółowe opisy akcji i regulamin konkursu dostępne są w aplikacji „Mój T-Mobile” w programie Magenta Moments. 

Kampania „Działamy w trosce o naturę” będzie obecna w telewizji, nośnikach citylight, na stronie www, w punktach sprzedaży operatora oraz w Social Mediach. Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Materiały do sklepów opracowała agencja ARC (Grupa Publicis), a za komunikację w social mediach odpowiedzialna jest agencja VML. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764