logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Taketask podsumowuje prace przy aplikacji „Kwarantanna domowa”

  PR 07.04.2020, przeczytano 932 razy
ilustracja

TakeTask przygotowała dla Ministerstwa Cyfryzacji aplikację „Kwarantanna domowa”. Szybkie wdrożenie systemu, a także sprawne dostosowanie się do obecnie panujących warunków to odpowiedź na potrzebę społeczną i przede wszystkim sytuację kryzysową, w jakiej znaleźli się Polacy. Rozwiązaniem TakeTask zainteresowane są także inne kraje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-taketask-podsumowuje-prace-przy-aplikacji-_kwarantanna-domowa_,386485,artykul.html

– Poza Polską naszym rozwiązaniem zainteresowane są także władze innych krajów, z którymi prowadzimy aktualnie rozmowy. Jesteśmy dumni z tego, że jako polska firma, wspierana przez rodzime fundusze inwestycyjne, stworzyliśmy aplikację, która może wspomagać służby i społeczeństwo w tym trudnym czasie. To efekt wieloletniego doświadczenia i wzmożonej pracy całego zespołu. Warto też zauważyć, że po dwóch tygodniach funkcjonowania mamy już ponad 200 tysięcy użytkowników w systemie, z czego cześć zakończyła już kwarantannę, co wyraźnie świadczy o tym, że nasze rozwiązanie jest bardzo potrzebne w obecnej sytuacji – mówi Sebastian Starzyński, założyciel firmy i prezes TakeTask S.A.

TakeTask to polska firma technologiczna tworząca oprogramowanie dla przedsiębiorstw i instytucji, które służy m.in. do przydzielania, wykonywania i weryfikacji zadań na dużą skalę w wielu lokalizacjach jednocześnie. Zadania mogą być różne i dotyczyć np. sprawdzania czystości obiektu, weryfikacji temperatury żywności i sposobu ekspozycji produktów w sklepie, a także zgłaszania awarii sprzętu. Do tej pory spółka zrealizowała wiele milionów zadań dla kilkunastu klientów. Wśród jej akcjonariuszy są osoby fizyczne i fundusze takie jak EEC Magenta i Simpact.

– Udział TakeTask w tworzeniu aplikacji Kwarantanna domowa to wsparcie idei społecznej odpowiedzialności biznesu. W obliczu kryzysu humanitarnego jakim jest COVID19 firma bardzo szybko była w stanie wykorzystać swoją wiedzę i technologię, by wspierać ważne cele. Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotne dla życia i zdrowia jest pozostanie w domu w okresie kwarantanny. Mimo to jednak ciągle słyszymy o tych, którzy nie stosują się do zaleceń. Dlatego TakeTask dostarczył rozwiązanie, które w znacznym stopniu przyczynia się do „spłaszczenia krzywej”, czyli powstrzymania tempa rozpowszechniania się wirusa – mówi prof. dr hab. Bolesław Rok, ekspert etyki biznesu z Akademii Leona Koźmińskiego i przewodniczący rady nadzorczej TakeTask S.A.

Ministerstwo Cyfryzacji wybrało TakeTask przede wszystkim dlatego, że zaproponowane rozwiązanie jest stabilne, gotowe do szybkiego uruchomienia i posiada pełen zakres oczekiwanych funkcjonalności. Pozwoliło to na wdrożenie nowej aplikacji w zaledwie 48 godzin. Dodatkowym atutem była wysoka dbałość o bezpieczeństwo danych. Aplikacja działa na niezależnym serwerze Microsoft Azure z wszelkimi niezbędnymi zabezpieczeniami. Jego właścicielem jest Ministerstwo Cyfryzacji.

Cała infrastruktura techniczna została dostosowana do potrzeb Ministerstwa Cyfryzacji i zintegrowana z innymi systemami w bardzo krótkim czasie. Informatycy TakeTask wspierani ekspertami z NASK na bieżąco obsługują aplikację i minimalizują błędy.

– Z pomocą naszej technologii udało się dość sprawnie wdrożyć system, który wspiera służby państwowe w zakresie zarządzania i kontroli osób poddawanych obowiązkowej kwarantannie domowej. Jednocześnie jest to istotnym ułatwieniem dla obywateli. Uruchomienie systemu o tak wysokiej funkcjonalności i skalowalności byłoby niemożliwe od podstaw w ciągu kilku dni – zaznacza Marek Mróz, współzałożyciel i CTO TakeTask S.A.

Źródło: TakeTask

www.taketask.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM
Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM, będący pierwszym na świeciei teleobiektywem zmiennoogniskowym o maksymalnej ogniskowej 150 mm ze stałą przysłoną F2. Minimalna ogniskowa tego modelu wynosi 50 mm, a wysoka rozdzielczość optyczna dorównuje konstrukcjom stałoogniskowym. Dzięki tym właściwościom jeden obiektyw może służyć do fotografowania...
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK
Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.
MAP: Dobre praktyki sponsoringu sportu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa
KPRM opublikowała "Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)", opracowane przez zespół działający w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC
Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.
Lech zaprasza do łapania chwil jak w '95
Marka Lech zaprasza do „łapania chwil” w stylu retro. Z okazji 30. urodzin sieci Biedronka, Lech przygotował limitowaną edycję puszki inspirowaną kultowym designem z 1995 roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764