logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teekanne rozpoczyna sezon z odświeżonym wizerunkiem

  PR 06.11.2018, przeczytano 1463 razy
ilustracjastrzałka

Marka TEEKANNE, istniejąca od 1882 roku, rozpoczęła proces zmiany wizerunku. Już teraz, na wybranych produktach dostępnych w polskich sklepach, widnieje nowy, nowoczesny logotyp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teekanne-rozpoczyna-sezon-z-odswiezonym-wizerunkiem,380039,artykul.html

Czajnik z tradycją

Na przestrzeni ponad 135 lat istnienia marki TEEKANNE jej logotyp był zmieniany kilkanaście razy. Jego niezmiennym elementem pozostał jednak symbol marki – czajnik, będący jednym z najstarszych znaków towarowych. Element ten widnieje również na nowym, uproszczonym i wprowadzonym właśnie do komunikacji logotypie marki. Na znaku widoczny jest również rok 1882, czyli data założenia przedsiębiorstwa.

ilustracjastrzałka

- Koncern TEEKANNE stara się nieustannie poszukiwać innowacji i wyznaczać trendy na rynku herbaty. Prowadząc naszą działalność, pamiętamy jednak o założycielach marki i jej wieloletniej tradycji, dlatego w komunikacji marketingowej podkreślamy ponad 135-letnie dziedzictwo TEEKANNE – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE Polska.

Nowe opakowania już na rynku polskim

- Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej wyjechały już z naszej fabryki w Kokotowie i są dostępne w sklepach. Proces odświeżenia wizerunku dotyczy nie tylko rynku polskiego, ale całego koncernu TEEKANNE, dlatego herbaty wyprodukowane w naszej fabryce trafią również na rynki zagraniczne, m.in. do Czech, Słowacji i na Węgry – mówi Joanna Fijałkowska. - Mamy nadzieję, że dzięki odświeżeniu designu zwiększy się widoczność naszych produktów na półce, a konsumenci będą chętniej sięgać po herbaty TEEKANNE, poszukując swoich ulubionych smaków – dodaje.

Ze względu na bogate portfolio TEEKANNE, proces wdrażania zmian będzie przebiegać w kilku etapach. Niebawem producent rozpocznie działania promocyjne poświęcone premierowym smakom na sezon 2018/2019.

ilustracjastrzałka

Źródło: TEEKANNE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764