Powolny, ale sympatyczny leniwiec jest bohaterem telewizyjnej kampanii reklamowej marki Bodymax. Za kreację i realizację reklam odpowiada agencja Communication Unlimited.
Bohaterami kampanii są: aktywna i pełna energii kobieta oraz ospały, znużony student, który przybrał postać leniwca.
- Strategię komunikacji nowych produktów Bodymax oparliśmy na wyrazistej idei: kiedy brakuje nam energii, czujemy, że nie jesteśmy sobą, ale jakby kimś innym – może właśnie leniwcem? Stąd pomysł na leniwce – to metafora naszego samopoczucia. Potrzebujemy Bodymax, żeby jak mówi hasło kampanii „Rozprawić się z leniwcem w sobie” – mówi Marek Preiss, Senior Creative Communication Unlimited.
- Kampania jest związana z nową strategią rozwoju i wprowadzeniem największych zmian od czasu pojawienia się marki Bodymax na rynku, obejmujących re-branding, rozwój portfolio i nową platformę komunikacyjną. W komunikacji telewizyjnej skupiamy się na naszym topowym wariancie, jakim jest Bodymax Plus oraz nowości skierowanej do studentów, pracowników umysłowych, czy kierowców, dla których powstał Bodymax Focus poprawiający pamięć i koncentrację – mówi Klaudia Szymańczyk, Brand Manager Bodymax.
Od 1 października spoty reklamujące suplementy diety Bodymax Plus i Bodymax Focus są obecne w stacjach TV Polsat, TVN i na kanałach tematycznych. Reklamy telewizyjne uzupełniają dotychczasową kampanię marki, która jest już obecna w Internecie i na nośnikach outdoorowych. Całość komunikacji spaja slogan marki „by umysł i ciało chciało”
Marka Bodymax weszła na Polski rynek w 1999 roku i była pierwszym produktem łączącym żeń-szeń oraz witaminy i minerały. Communication Unlimited pracuje dla Bodymax od 2017 roku.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.