logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Telewizyjna kampania Otodom od 180heartbeats+ JUNG v MATT

  PR 01.09.2020, przeczytano 1448 razy
ilustracjastrzałka

Niezależnie od tego czego szukasz, na Otodom znajdziesz to, czego potrzebujesz - to główne przesłanie nowej kampanii Otodom, najpopularniejszego w Polsce  serwisu z nieruchomościami. Za pomysł kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-telewizyjna-kampania-otodom-od-180heartbeats%2B-jung-v-matt,388275,artykul.html

- Kupując lub wynajmując nieruchomość zadajemy sobie szereg pytań i stajemy przed wieloma wyborami. Ile marzeń, tyle możliwości – słyszymy w reklamie. I to prawda, ale niezależnie od preferencji, nawet bardzo nietypowych, wymarzony dom lub mieszkanie znaleźć możemy w naszym serwisie. Ten szeroki wybór nowych i używanych domów i mieszkań wart jest podkreślenia. Mam nadzieję, że w spocie udało nam się zrobić to w lekkiej i przyjemnej dla oka formie - mówi Agata Polińska z Otodom.

Otodom posiada szeroką ofertę ogłoszeń, dużą wiedzę o rynku i największą skuteczność pod względem zapytań zakończonych transakcją. Natomiast jeśli szukając mieszkania zmienimy swoje preferencje, nie musimy zmieniać serwisu. Otodom zapewnia w tej mierze szeroki wybór.

- My, Polacy, uwielbiamy dawać innym “dobre rady” - wyjaśnia insight kampanii Radosław Smorga, business director 180heartbeats + Jung v MATT. - Poprzez humor i odwołanie się w spocie do znanych każdemu poszukującemu nowego lokum sytuacji życiowych, chcieliśmy pokazać, że marka Otodom doskonale sprawdzi się w roli doradcy. Dlatego najlepszą radą dla kogoś szukającego domu lub mieszkania jest polecenie Otodom.

- Wyszliśmy z założenia, że każda rada jest dobra, ale każdy patrzy przez pryzmat swoich potrzeb i marzeń - dodaje Michał Sęk, creative director 180heartbeats + Jung v MATT. - Ilu ludzi, tyle pomysłów na swoje własne miejsce do życia. Jednak niezależnie od tego czy interesuje nas oferta rynku pierwotnego czy wtórnego, kupno czy wynajem, Otodom adresuje wszystkie nasze potrzeby.

Grupą docelową kampanii są młode i rozrastające się rodziny, ale także single. Emisja spotu ruszy z początkiem września. Będzie go można zobaczyć między innymi w Polsacie, TVN-ie i kanałach tematycznych. Działania zaplanowano także w social mediach, a mieszkaniowe porady publikowane będą także w artykułach na Otodom. 

Film wyreżyserował Jan Foryś, a za produkcję odpowiada F25. Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Kampania potrwa do końca września. 

Otodom jest najpopularniejszym serwisem ogłoszeniowym w branży nieruchomości. Według badania Gemius w lipcu br. serwis odwiedziło 3 672 150 realnych użytkowników. Serwis wraz z OLX.pl, Otomoto i Fixly współtworzy Grupę OLX.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764