logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Telewizyjna kampania Otodom od 180heartbeats+ JUNG v MATT

  PR 01.09.2020, przeczytano 1626 razy
ilustracjastrzałka

Niezależnie od tego czego szukasz, na Otodom znajdziesz to, czego potrzebujesz - to główne przesłanie nowej kampanii Otodom, najpopularniejszego w Polsce  serwisu z nieruchomościami. Za pomysł kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-telewizyjna-kampania-otodom-od-180heartbeats%2B-jung-v-matt,388275,artykul.html

- Kupując lub wynajmując nieruchomość zadajemy sobie szereg pytań i stajemy przed wieloma wyborami. Ile marzeń, tyle możliwości – słyszymy w reklamie. I to prawda, ale niezależnie od preferencji, nawet bardzo nietypowych, wymarzony dom lub mieszkanie znaleźć możemy w naszym serwisie. Ten szeroki wybór nowych i używanych domów i mieszkań wart jest podkreślenia. Mam nadzieję, że w spocie udało nam się zrobić to w lekkiej i przyjemnej dla oka formie - mówi Agata Polińska z Otodom.

Otodom posiada szeroką ofertę ogłoszeń, dużą wiedzę o rynku i największą skuteczność pod względem zapytań zakończonych transakcją. Natomiast jeśli szukając mieszkania zmienimy swoje preferencje, nie musimy zmieniać serwisu. Otodom zapewnia w tej mierze szeroki wybór.

- My, Polacy, uwielbiamy dawać innym “dobre rady” - wyjaśnia insight kampanii Radosław Smorga, business director 180heartbeats + Jung v MATT. - Poprzez humor i odwołanie się w spocie do znanych każdemu poszukującemu nowego lokum sytuacji życiowych, chcieliśmy pokazać, że marka Otodom doskonale sprawdzi się w roli doradcy. Dlatego najlepszą radą dla kogoś szukającego domu lub mieszkania jest polecenie Otodom.

- Wyszliśmy z założenia, że każda rada jest dobra, ale każdy patrzy przez pryzmat swoich potrzeb i marzeń - dodaje Michał Sęk, creative director 180heartbeats + Jung v MATT. - Ilu ludzi, tyle pomysłów na swoje własne miejsce do życia. Jednak niezależnie od tego czy interesuje nas oferta rynku pierwotnego czy wtórnego, kupno czy wynajem, Otodom adresuje wszystkie nasze potrzeby.

Grupą docelową kampanii są młode i rozrastające się rodziny, ale także single. Emisja spotu ruszy z początkiem września. Będzie go można zobaczyć między innymi w Polsacie, TVN-ie i kanałach tematycznych. Działania zaplanowano także w social mediach, a mieszkaniowe porady publikowane będą także w artykułach na Otodom. 

Film wyreżyserował Jan Foryś, a za produkcję odpowiada F25. Emisje zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept. Kampania potrwa do końca września. 

Otodom jest najpopularniejszym serwisem ogłoszeniowym w branży nieruchomości. Według badania Gemius w lipcu br. serwis odwiedziło 3 672 150 realnych użytkowników. Serwis wraz z OLX.pl, Otomoto i Fixly współtworzy Grupę OLX.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764