logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Termotransfer z Oki teraz z pakietem korzyści

  PR 21.05.2020, przeczytano 1705 razy
ilustracjastrzałka
OKI Pro7411WT

Technologia druku z białym tonerem stosowana drukarkach OKI Pro to przełom w cyfrowym termotransferze. Technologia zapewnia perfekcyjny poziom nieprzezroczystości, głębię druku i czyste biele na materiałach kolorowych lub druk w standardowej palecie kolorów CMY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/termotransfer-z-oki-teraz-z-pakietem-korzysci,387112,artykul.html

Do 5 czerwca 2020 r. kupując urządzenia OKI Pro7411WT lub OKI Pro8432WT w pakiecie promocyjnym dostępne są akcesoria do druku o wartości do 2000 pln.

Termotransfer z białym tonerem – dlaczego OKI?

Technologia druku z białym tonerem pozwala na przeniesienie wzorów na tkaniny, tworzywo sztuczne, ceramikę, a nawet metal. Drukarki OKI Pro są niezwykle uniwersalne w druku na formatach A4 i A3, umożliwiając tworzenie grafik na szyby i inne powierzchnie m.in. w punktach sprzedaży. OKI Pro7411WT – nowoczesne i ekonomiczne rozwiązanie dla małych drukarni i punktów usługowych. To profesjonalna drukarka formatu A4 z przełomowej serii produktów OKI Graphic Arts. Z kolei OKI Pro8432WT to profesjonalna drukarka formatu A3, która może pracować w 3 konfiguracjach tonerów: CMYK, CMYW, WMYC.

Drukarki OKI Pro z pakietem korzyści

API.PL przygotowało ofertę specjalną na drukarki OKI Pro oraz akcesoria do druku. Tylko do 5 czerwca 2020 r. przy zakupie drukarki OKI Pro7411WT kupujący w pakiecie otrzymuje bezpłatnie papiery transferowe Shockline o wartości 400 zł netto. Natomiast decydując się na zakup drukarki OKI Pro8432WT w jej cenie dostępne są papiery transferowe Shockline o wartości 1000 zł netto lub czarny komplet drukujący za jedyne 1 zł. To nie koniec korzyści. Jednocześnie w ofercie znajduje się oprogramowanie RIP CADlink Digital Factory OKI Edition z 20% rabatem od ceny katalogowej oraz Plug In Fluid Mask o wartości 150 EUR – w gratisie. Promocja obejmuje też papiery transferowe Shockline z 30% rabtem od ceny katalogowej.

Dedykowany RIP = najlepsza jakość druku

Pełnię możliwości drukarek OKI Pro z białym tonerem uzyskamy wykorzystując dedykowane oprogramowania RIP – CADlink Digital Factory OKI Edition. Oprogramowanie przeznaczone jest dla użytkowników drukarek OKI działających w branży zdobienia i personalizacji, którzy chcą uprościć i usprawnić proces projektowania i produkcji. Oprogramowanie RIP Digital Factory v10 OKI Edition posiada funkcję przygotowania produkcji i przepływu pracy wraz z wiodącymi w branży, kompletnymi narzędziami do zarządzania kolorami, automatyczną obsługą białego toneraczy efektami dostępnymi tylko w drogich programach graficznych.

Papier transferowy ma znaczenie

Najlepsze rezultaty druku w technologii termotransferu tonerowego na drukarkach OKI Pro osiągniemy, wykorzystując do transferu dedykowany papier, renomowanego producenta. W ofercie API.PL dostępne są papiery włoskiej firmy SHOCKLINE, dzięki którym można ozdabiać odzież i tkaniny, a także różnego typu gadżety i produkty promocyjne, wyprodukowane z bawełny, poliestru, skóry, papieru, kartonu, filcu, drewna oraz metalu i ceramiki. W ofercie posiadamy papiery do druku laserowego i LED, w formacie A4 i A3.

ilustracjastrzałka

OKI Pro8432WT

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764