logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: That One Agency zdobywa obsługę influencerską Knorr Nudle

  PR 22.02.2024, przeczytano 524 razy
ilustracja

To kolejna marka z portfolio Unilever, która wybiera tę agencję do długofalowej współpracy. That One Agency wygrało przetarg na obsługę influencerską Nudli Knorr w 2024 roku. Pierwszym zrealizowanym projektem jest „Ser w Ziomach” – aktywacja influencerska z wykorzystaniem platform TikTok i Instagram.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-that-one-agency-zdobywa-obsluge-influencerska-knorr-nudle,403199,artykul.html

Komentuje Bartosz Bulak, Senior Creative That One Agency: Bardzo nas cieszy, że kolejna marka z portfolio Unilever zaufała That One Agency w ramach długofalowej współpracy. Poza sukcesem biznesowym, jest to dla nas także po prostu frajda w obszarze kreacji i egzekucji. Zespół Knorr od briefu do realizacji pokazuje, że rozumie charakterystykę współczesnego marketingu, jak i wykorzystywanych do niego platform. Nasza pierwsza realizacja – „Ser w Ziomach” – to wejście w jeden z najważniejszych trendów tego roku, czyli long-form content; który angażuje, eksponuje produkt i po prostu dostarcza odbiorcom mnóstwa radości.

Seria aktywacji, wspierających komunikację Nudli Knorr w sieci zaplanowana jest do czwartego kwartału 2024.

Marta Kubiak-Połomka, Senior Brand Manager Noodles Poland & EE Lead w Unilever dodaje: Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z That One Agency w obszarze działań z influencerami dla naszych Nudli Knorr. Zdecydowaliśmy się na odważne, kreatywne podejście do marki, wracając do korzeni, czyli patrzenia z przymrużeniem oka na produkt. Zrozumienie młodych konsumentów oraz kreatywne podejście do komunikacji są dla naszej marki kluczowe, a pierwszy projekt, „Ser w Ziomach” to doskonały przykład na połączenie nowoczesnych trendów marketingowych z radością dostarczaną naszym odbiorcom.

Za produkcję contentu odpowiada dom produkcyjny F25.

Źródło: That One Agency

Dodatkowe informacje:

That One Agency to niezależna, założona w 2020 agencja full service. W swoich realizacjach pokazuje kreatywność i zrozumienie charakteru wykorzystywanych platform – od doskonale przyjmowanego przez Gen Z branded contentu na TikToku, po nagradzane kampanie CSR. Agencja tworzyła strategie i kreacje min. dla: Dove, Philips, AXE, Carlo Rossi, Rexona, Knorr, x-kom, Amino, Lipton, Cif, Soplica czy Domestos. Poza rynkiem lokalnym That One Agency realizuje dla swoich klientów projekty także w Europie Zachodniej i Środkowo-Wschodniej, Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej oraz na Bliskim Wschodzie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764