logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: They.pl dla Sushi4You, agencja odpowiada za strategię i kreację

  PR 08.07.2024, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

Marka Sushi4You została nowym klientem They.pl w wyniku wygranego przez tę agencję przetargu, zorganizowanego przez firmę Sushi&Food Factor. Agencja odpowiada za kompleksowe działania strategiczne oraz kreatywne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-they.pl-dla-sushi4you%2C-agencja-odpowiada-za-strategie-i-kreacje,404926,artykul.html

They.pl jest odpowiedzialna za całość działań strategicznych i kreatywnych dla Sushi4You, marki gotowych do spożycia zestawów sushi dostępnych w sieciach handlowych takich jak: Biedronka, Żabka, Dino, Aldi, Netto, Carrefour, E’Leclerc, Stokrotka czy Polo Market.

Agencja stworzyła Brand Hero marki: Pandkę Rudą, która jest pokazywana w materiałach reklamowych w różnych sytuacjach związanych z jedzeniem sushi. Pandka Ruda nawiązuje oczywiście do japońskiego stylu marki.

ilustracjastrzałka

W zakres prac agencji weszło m.in. przygotowanie strategii i opracowanie platformy komunikacji, praca nad identyfikacją wizualną marki i designem opakowań, jak również wszelkie działania związane z komunikacją digital, w tym również obsługą wybranych kanałów Social Mediowych (m.in. TikTok).

Właścicielem brandu Sushi4You jest firma Sushi&Food Factor.

Źródło: They.pl

Dodatkowe informacje:

They.pl istnieje od ponad 15 lat. Jest agencją digital marketingową, współpracującą z czołowymi markami w Polsce i na świecie, wśród których znalazły się firmy takie jak m.in. Booking.com, Bridgestone, CCC, Credit Agricole, Crocs, DHL, Merck, Nestlé, New Balance, Panasonic, Samsung.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764