logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Tic Tac z kampanią “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego”

  PR 08.11.2023, przeczytano 631 razy
ilustracjastrzałka

Trwa najnowsza aktywacja marki Tic Tac, za której przygotowanie i komunikację odpowiada agencja Hand Made. Kampania potrwa do 17 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-tic-tac-z-kampania-%E2%80%9Cznajdz-swoj-smak.-jest-tic-tac-dla-kazdego_,401990,artykul.html

Najnowsza kampania zachęca konsumentów do bliższego poznania wszystkich smaków Tic Tac i wybrania tego, który najlepiej pasuje do ich charakteru i nastroju. Do sklepów trafiła limitowana edycja Tic Tac Cherry Sour - to zupełnie nowy smak, który znajdziemy na półce obok klasycznego Tic Tac Mint, Orange, Strawberry Mix oraz Citrus Mix. Kampanii towarzyszy loteria, w której do wygrania są Tic Tac boxy, zegarki, telefony oraz słuchawki marki Samsung.

W tym roku pozytywnie nakręcać będzie nas aż 5 smaków Tic Tac. Poznamy je wszystkie nieco bliżej, w czym pomogą nam bohaterowie spotów, którzy stali się ich uosobieniem. Zachęcamy wszystkich, by w kampanii “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego” spróbowali odnaleźć tę paczkę, która najbardziej pasuje do ich osobowości.

Adrianna Skalniak, Senior Copywriter w Hand Made

Agencja Hand Made odpowiedzialna jest za szereg działań związanych z przygotowaniem kampanii. Od zaprojektowania materiałów graficznych, POS oraz landing page’a przez przygotowania scenariuszy spotów digitalowych i tagonu telewizyjnego, produkcję materiałów wideo po kompleksową organizację loterii, prowadzenie kampanii display i komunikację akcji w mediach społecznościowych marki.

Ikoniczny Tic Tac kojarzy nam się przeważnie z klasycznym smakiem miętowym i mało kto pamięta, że w swej ofercie mamy wiele innych smaków. W tej aktywacji chcemy przypomnieć naszym konsumentom o wielości smaków w naszej ofercie. Chcemy także trafić nie tylko smakiem, ale też emocjami jakie niesie ze sobą marka, stąd każdy smak dostał swoją osobowość, którą przedstawiamy w materiałach wideo, które będzie można zobaczyć w internecie i na VOD. Jak zawsze pamiętamy też o najistotniejszych atrybutach naszej marki, dlatego wszędzie towarzyszyć nam będzie dźwięczna muzyka, grzechotanie, nasi rysunkowi bohaterowie Tic & Tac oraz promienie pozytywności ułożone z naszych pastylek.

Magdalena Łącka - Country Category Marketing Manager Tic Tac

Spot wyreżyserowała Anna Bajorek, a autorem zdjęć jest Patryk Kin. Muzyka została skomponowana specjalnie do tej kampanii przez Marka Domańskiego ze studia Beatshop. Postprodukcją spotu oraz adaptacją na inne rynki europejskie (zajął się dom postprodukcyjny Badi Badi).

Marka Tic Tac i agencja Hand Made współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2018 roku. Hand Made obsługuje największe aktywności Tic Tac w Polsce, odpowiada za obsługę mediów społecznościowych marki i zapewnia stałe wsparcie strategiczno-kreatywne. Agencja zaprojektowała komunikację najbardziej znanych kampanii marki, m.in. “50 urodziny marki Tic Tac” czy akcji “Odśwież chwile dobrą energią Tic Tac”, którą wspierali Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.

Źródło: Hand Made

hand-made.pl

Dodatkowe informacje:

Tic Tac to marka powstała w 1969 roku, należąca do grupy Ferrero. Nazwa odnosi się do charakterystycznego dźwięku, jaki słyszymy przy otwieraniu opakowania kultowych drażetek. Tic Tac dostępny jest w wielu smakach i jest zdecydowanie jednym z najpopularniejszych produktów cukierniczych na świecie.

Hand Made od 18 lat projektuje mądre rozwiązania marketingowe we wszystkich kluczowych kanałach. Agencja zapewnia wsparcie strategiczne, kreatywne i produkcyjne w zakresie obsługi full service. Efektywność Hand Made potwierdzają nagrody, raporty branżowe i oceny klientów, w tym czterokrotne wyróżnienie spośród najlepszych polskich agencji reklamowych w raporcie Media & Marketing Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764