logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Tic Tac z kampanią „Odśwież lato muzyką”

  PR 24.06.2024, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła najnowsza aktywacja marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Loterię w telewizji promuje spot wyprodukowany w wewnętrznym studio agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-tic-tac-z-kampania-_odswiez-lato-muzyka_,404757,artykul.html

Tic Tac startuje z letnią kampanią “Odśwież lato muzyką”, która promuje nowy limitowany smak Tic Tac Flamingo Cherry Lemonade. W loterii do zdobycia jest 140 podwójnych biletów na legendarny festiwal Lollapalooza w Berlinie wraz z voucherami na noclegi. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolne opakowanie drażetek Tic Tac i zarejestrować paragon na dedykowanej stronie.

Hand Made odpowiada za kompleksową organizację loterii, w tym: zaprojektowanie materiałów graficznych, POS oraz landing page’a www.tictac.com/pl/pl/xp/odswiezlatomuzyka/. Zadaniem agencji było także przygotowanie scenariusza, produkcja i postprodukcja spotu telewizyjnego 15” oraz komunikacja kampanii w mediach społecznościowych i digitalu. Wideo zostało w całości wyprodukowane w wewnętrznym studio produkcyjnym agencji, co efektywnie wpłynęło na czas i koszt realizacji. Za udźwiękowienie spotu odpowiada Beatshop.

Wideo wyprodukowane dla marki Tic Tac wspiera organizowaną przez nas loterię. By zoptymalizować czas pracy, wybraliśmy spot realizowany w całości w postprodukcji. Wyzwaniem było pokazanie “interakcji z produktem”. Zastosowaliśmy animację 3D - zarówno ręki, jak i samego produktu. Dopasowaliśmy tę scenę do animowanych postaci, znanych ze świata marki. Dzięki temu rozwiązaniu widz nie ma poczucia sztuczności i mieszania świata realnego z tym wykreowanym w postprodukcji. 

Magda Ludwig, Agency Producer w Hand Made

Marka Tic Tac i agencja Hand Made współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2017 roku. Hand Made obsługuje największe aktywności Tic Tac w Polsce, odpowiada za obsługę mediów społecznościowych marki i zapewnia stałe wsparcie strategiczne i kreatywne. Agencja zaprojektowała komunikację najbardziej rozpoznawalnych kampanii - “50 urodziny marki Tic Tac”, “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego” czy akcji “Odśwież chwile dobrą energią Tic Tac”, którą wspierali Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.

Źródło: Hand Made

hand-made.pl

Dodatkowe informacje:

Tic Tac to marka powstała w 1969 roku, należąca do grupy Ferrero. Nazwa odnosi się do charakterystycznego dźwięku, jaki słyszymy przy otwieraniu opakowania kultowych drażetek. Tic Tac dostępny jest w wielu smakach i jest zdecydowanie jednym z najpopularniejszych produktów cukierniczych na świecie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764