logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake

  PR 14.04.2021, przeczytano 265 razy
ilustracja

Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy - stylistki specjalizującej się w fotografii kulinarnej. Do każdej receptury wykorzystane zostały produkty Dan Cake, ale w różnej stylistyce i z innymi dodatkami. Zdjęcia ukazują torty i ciasta, które można przyrządzić dzięki dostępnym na rynku wariantom Spodów Tortowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-trwa-kampania-spodow-tortowych-od-dan-cake,391042,artykul.html

Apetyczne ujęcia z sesji wraz z przepisami można zobaczyć w popularnych czasopismach kobiecych o tematyce lifestyle’owej oraz kulinarnej, takich jak „Olivia” „Elle” „Przyślij Przepis”, „Moje Gotowanie” czy „Dobre Rady”. Dzięki temu marka ze swoim przekazem precyzyjnie dociera do odbiorców stanowiących grupę docelową promowanych produktów.

Kampania jest prowadzona również w mediach społecznościowych i potrwa do końca kwietnia. Za koncept i realizację aktywacji odpowiada agencja 19 Południk.

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764