logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Twój dom nad morzem - kampania reklamowa Invest Komfort

  PR 22.06.2020, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

Deweloper mieszkaniowy Invest Komfort wystartował z nową kampanią reklamową autorstwa agencji Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-twoj-dom-nad-morzem---kampania-reklamowa-invest-komfort,387494,artykul.html

Zlokalizowane w doskonałych punktach Trójmiasta inwestycje Invest Komfort są kreowane przez specjalnie dedykowane im autorskie zespoły projektantów. Wyróżniają się nie tylko wysokiej klasy architekturą i jakością użytych do budowy materiałów, ale również zaprojektowaną z pietyzmem architekturą zieloną i dbałością o najmniejszy detal, a także takimi udogodnieniami jak: fitness, sauny, sale klubowe otwarte dla mieszkańców.

- Mieszkanie nad morzem to nie tylko dom, ale również inwestycja, która w przypadku wyjątkowego położenia i wysokiej jakości architektury z każdym rokiem zyskuje na wartości – informuje Michał Ciomek, dyrektor ds. przygotowania projektów Invest Komfort.

Dlatego realizowana przez Communication Unlimited kampania skierowana jest do dwóch grup klientów: mieszkańców Trójmiasta i okolic planujących zmianę mieszkania oraz mieszkańców innych regionów, którzy chcą mieć tzw. drugi dom w pięknym miejscu nad morzem.

- Czas pandemii na nowo zdefiniował słowo “dom”. Doskonale zlokalizowane i zaprojektowane inwestycje Invest Komfort doskonale sprawdzają się zarówno jako mieszkania, ale też miejsca pracy jak i wypoczynku. Najnowsza kampania odwołuje się do nowych funkcji “domu” – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Niepowtarzalny charakter osiedli został przeniesiony na język platformy komunikacyjnej „Twój dom nad morzem”. Agencja Communication Unlimited opracowała wielokanałową, ogólnopolską komunikację on-line i off-line: digital, social media, prasa, outdoor.

Agencja zajęła się również zakupem mediów.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764