logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej

  PR 18.06.2024, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-tyle-dobra---w-kampanii-maslanki-mragowskiej,404681,artykul.html

Kampania Maślanki Mrągowskiej skupia się na idei “Tyle dobra”, która podkreśla dobroczynne właściwości produktu, istotne zarówno dla smaku jak i zdrowia. Działania promocyjne oparte na dwóch cyklach wizerunkowych mają na celu pokazanie, że w prostych składnikach pochodzących z najczystszego regionu Polski kryje się ”tyle dobra dla Twojego dobra”. Marka szczególny akcent kładzie na inspirację konsumentów do wszechstronnego wykorzystywanie maślanki w codziennej diecie.

Nowa platforma obejmuje emisję spotu w TV, kampanię video w social mediach, współpracę z influencerami, kampanię digitalową oraz działania na profilu marki na Facebooku. Podstawę kampanii online stanowić będą emisje video  (Youtube, video programmatic), obecność w Social Mediach (TikTok, Pinterest, Facebook, Instagram) oraz działania contentowe (edukacja, wskazanie walorów Maślanki Mrągowskiej). Całość dopełni SEM i precyzyjnie targetowany display. Zaplanowano również konkursy konsumenckie, w których Maślanka Mrągowska rozdawać będzie liczne nagrody. Konkursy realizowane będą na profilu marki na Facebooku oraz na specjalnie dedykowanym landing page www.maslankamragowska.pl/.

Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za produkcją materiałów video - dom produkcyjny Media Ready. Działania kreatywne i mediowe realizowane są przez agencje należące do największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej Group One w modelu House of Communication.

Kampania “Tyle dobra” wystartowała 17.06 i potrwa do końca roku.

Źródło: Group One

groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764