Z końcem sierpnia Lepont rozpoczął współpracę z Tylko - marką meblową, która swoim zindywidualizowanym podejściem rzuciła wyzwanie całej branży. Do zadań agencji należy launch komunikacji na rynku polskim, w tym pełny zakres współpracy z obszaru PR, influencer marketing oraz działania z zakresu brand experience.
Tylko zaliczane jest do pierwszej dziesiątki najcenniejszych polskich start-upów ostatnich lat. Swoją pozycję na rynkach europejskich zbudowało dzięki pionierskiemu podejściu, innowacyjnej technologii oraz wysokiej jakości materiałom, z których wykonywane są spersonalizowane meble. Poprzez unikalne spojrzenie na branżę meblarską, marka zapoczątkowała jej rewolucję na skalę globalną, stając się prawdziwym game changerem. Tylko tworzy wysokiej jakości meble wyłącznie na zamówienie, dzięki czemu konsument otrzymuje produkt perfekcyjnie dopasowany do swoich potrzeb, który służyć mu będzie przez lata. Dodatkowo, marka pokazuje, że branża meblarska może być zrównoważona i może wpływać na zmniejszenie nadprodukcji.
Po sukcesie na rynkach Europy Zachodniej - m.in. w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Niemczech czy Francji - marka zdecydowała się na rozpoczęcie komunikacji na polskim rynku. Lepont odpowiedzialne będzie za strategię komunikacji, PR korporacyjny i produktowy, biuro prasowe, media relations, influencer marketing oraz aktywacje brand experience.
Polacy mieszkają w coraz ciekawszych i dopasowanych do swoich potrzeb wnętrzach. Jeszcze nie tak dawno wszyscy żyliśmy w bardzo podobny sposób, otoczeni meblami stworzonymi dla potrzeb uśrednionego konsumenta. Wierzymy, że to się zmienia i że nasz model pozwalający łatwo dostosować meble do indywidualnych potrzeb każdego z nas znajdzie zastosowanie także w polskich domach. W Europie Zachodniej sprzedaliśmy już 200 tys. produktów, gdzie wysoka jakość i możliwość indywidualizacji mebli Tylko jest świetnie odebraną obietnicą, a konsumenci są otwarci na zapłacenie za to wyższej ceny. Polski rynek rozwija się coraz bardziej w tym kierunku. Chcemy to sprawdzić. - Tomasz Wawrzyniuk, Social Media & Influencer Marketing Lead, który odpowieda za polską kampanię z ramienia Tylko.
Tylko jest marką, która dokonuje realnego przewrotu działania branży meblarskiej na skalę globalną. Dla naszej agencji jest to spore wyróżnienie i wyraz zaufania w profesjonalizm świadczonych usług ze strony tak pionierskiego brandu o międzynarodowym sukcesie. Jest to dla nas także ważny moment ze względu na rozwój agencji w zakresie komunikacji innowatorskich firm nowego typu - mówi Joanna Kulig, Head of Communications Lepont.
Lepont jest pierwszą agencją PR, z którą Tylko współpracuje na rynku polskim.
Źródło: Lepont