logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Tylko nowym klientem Lepont

  PR 05.10.2023, przeczytano 496 razy
ilustracjastrzałka

Z końcem sierpnia Lepont rozpoczął współpracę z Tylko - marką meblową, która swoim zindywidualizowanym podejściem rzuciła wyzwanie całej branży. Do zadań agencji należy launch komunikacji na rynku polskim, w tym pełny zakres współpracy z obszaru PR, influencer marketing oraz działania z zakresu brand experience.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-tylko-nowym-klientem-lepont,401603,artykul.html

Tylko zaliczane jest do pierwszej dziesiątki najcenniejszych polskich start-upów ostatnich lat. Swoją pozycję na rynkach europejskich zbudowało dzięki pionierskiemu podejściu, innowacyjnej technologii oraz wysokiej jakości materiałom, z których wykonywane są spersonalizowane meble. Poprzez unikalne spojrzenie na branżę meblarską, marka zapoczątkowała jej rewolucję na skalę globalną, stając się prawdziwym game changerem. Tylko tworzy wysokiej jakości meble wyłącznie na zamówienie, dzięki czemu konsument otrzymuje produkt perfekcyjnie dopasowany do swoich potrzeb, który służyć mu będzie przez lata. Dodatkowo, marka pokazuje, że branża meblarska może być zrównoważona i może wpływać na zmniejszenie nadprodukcji.

Po sukcesie na rynkach Europy Zachodniej - m.in. w Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Niemczech czy Francji - marka zdecydowała się na rozpoczęcie komunikacji na polskim rynku. Lepont odpowiedzialne będzie za strategię komunikacji, PR korporacyjny i produktowy, biuro prasowe, media relations, influencer marketing oraz aktywacje brand experience.

Polacy mieszkają w coraz ciekawszych i dopasowanych do swoich potrzeb wnętrzach. Jeszcze nie tak dawno wszyscy żyliśmy w bardzo podobny sposób, otoczeni meblami stworzonymi dla potrzeb uśrednionego konsumenta. Wierzymy, że to się zmienia i że nasz model pozwalający łatwo dostosować meble do indywidualnych potrzeb każdego z nas znajdzie zastosowanie także w polskich domach. W Europie Zachodniej sprzedaliśmy już 200 tys. produktów, gdzie wysoka jakość i możliwość indywidualizacji mebli Tylko jest świetnie odebraną obietnicą, a konsumenci są otwarci na zapłacenie za to wyższej ceny. Polski rynek rozwija się coraz bardziej w tym kierunku. Chcemy to sprawdzić. - Tomasz Wawrzyniuk, Social Media & Influencer Marketing Lead, który odpowieda za polską kampanię z ramienia Tylko.

Tylko jest marką, która dokonuje realnego przewrotu działania branży meblarskiej na skalę globalną. Dla naszej agencji jest to spore wyróżnienie i wyraz zaufania w profesjonalizm świadczonych usług ze strony tak pionierskiego brandu o międzynarodowym sukcesie. Jest to dla nas także ważny moment ze względu na rozwój agencji w zakresie komunikacji innowatorskich firm nowego typu - mówi Joanna Kulig, Head of Communications Lepont.

Lepont jest pierwszą agencją PR, z którą Tylko współpracuje na rynku polskim.

Źródło: Lepont

www.lepont.pl

Dodatkowe informacje:

O LEPONT
Most (fr. Le Pont) jest symbolem trwałości i postępu oraz tworzenia nowych jakości i połączeń. LEPONT to agencja komunikacyjna, powstała z potrzeby znalezienia pomostu między kreacją i PR-em, a także markami i ich odbiorcami. Agencja łączy kompetencje kreatywne, consultingowe, mediowe i wizerunkowe. Oferuje szerokie usługi z zakresu creative leadership, w tym tworzenie strategii komunikacji i influencer marketingu, consulting biznesowy oraz kompleksową obsługę PR.

O TYLKO
Firma z branży meblarskiej założona w 2015 r. przez Hannę Kokczyńską, Benjamina Kunę, Jacka Majewskiego i Mikołaja Molendę. Oferuje meble tworzone na zamówienie, projektowane pod indywidualne potrzeby klienta. Meble są produkowane wyłącznie w Polsce z myślą o używaniu ich przez długie lata. Firma Tylko w Europie Zachodniej sprzedała już 200 tys. swoich produktów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panjasonic: procesor multimedialny dla projekcji immersyjnych
Pierwszy z nowej serii procesorów mediowych ma zrewolucjonizować tworzenie niesamowitych doświadczeń za pomocą wielokrotnej projekcji, umożliwiając bezproblemowe ożywianie treści
Youtuberzy zbudowali działającą elektrownię jądrową w Minecrafcie
W ramach promocji programu Polski Atom dwóch popularnych twórców gamingowych – Karol „Dealereq” Kutermankiewicz i Mikołaj „Żelazny” Cieślak stworzyło działającą elektrownię jądrową w grze Minecraft. Projekt został zrealizowany przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa Lifetube) oraz Grupę Defence24 dla Ministerstwa Klimatu i...
KERRIS poszerza długoletnią współpracę z klientem – SWISS KRONO. Od teraz agencja odpowiada nie tylko za komunikację marki w Polsce, lecz także za zakup mediów i obsługę kanałów płatnych na rynkach zagranicznych. Klient powierzył agencji budżet reklamowy na działania w Stanach Zjednoczonych i w Meksyku.
Marka L.O.L. Surprise z początkiem grudnia wystartowała ze świątecznym konkursem „Kalendarz marzeń”, który jest prawdziwą gratką dla wszystkich wielbicieli tych kultowych zabawek. Dzięki stworzonemu kalendarzowi adwentowemu, każdego dnia aż do Wigilii, można zgarnąć nową, wyjątkową nagrodę niespodziankę z produktami z najnowszych serii. Ponadto do wygrania...
Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764