logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: U nas się opłaca - Lotna autorem kampanii Lotos Niebieski Szlak

  PR 10.03.2020, przeczytano 1000 razy
ilustracjastrzałka

Grupa LOTOS w październiku 2018 r. uruchomiła projekt „LOTOS Niebieski Szlak”, w ramach którego na 12 stacjach paliw między Warszawą, a Trójmiastem właściciele samochodów elektrycznych mogli bezpłatnie naładować swoje auta. Po 15 miesiącach okres testowy został zakończony, a na stacjach została wprowadzona jednorazowa opłata za ładowanie w wysokości 24 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-u-nas-sie-oplaca---lotna-autorem-kampanii-lotos-niebieski-szlak,386017,artykul.html

W związku z tym koncern paliwowy przeprowadził kampanię informacyjną „U nas się opłaca” – w kanałach online i offline.

- Z miesiąca na miesiąc obserwowaliśmy coraz większe zainteresowanie naszymi punktami ładowania samochodów elektrycznych i już teraz możemy stwierdzić, że projekt Niebieskiego Szlaku okazał się sukcesem. W tej chwili otwieramy nowy etap działalności. Wprowadzenie opłat pozwoli nam na szybszy rozwój - jeszcze w tym roku planujemy otworzyć nowe stacje ładowania – mówi Wojciech Weiss, Prezes Zarządu LOTOS Paliwa.

Za kompleksową komunikację projektu odpowiada agencja kreatywna Lotna, która jednocześnie zajmuje się obsługą kanałów społecznościowych LOTOS Niebieski Szlak.

- Wyzwanie było duże, ponieważ musieliśmy koordynować akcję informacyjną nie tylko w social mediach, ale też bezpośrednio na stacjach Grupy LOTOS. Wszystko musiało wystartować w tym samym czasie – mówi Anita Kamila Sochacka, managing director Lotnej. - Nasz zespół pracował wiele dni, by przygotować tę kampanię od a do z: odpowiadaliśmy za projekt materiałów, dokonaliśmy ich adaptacji na różne nośniki, a także zajęliśmy się ich produkcją, koordynacją oraz dystrybucją na stacjach Niebieskiego Szlaku. Kampania zakończyła się sukcesem – dodaje.

Kampanii informacyjnej towarzyszy akcja promocyjna, w ramach której klienci Niebieskiego Szlaku mogą do końca marca kupić kawę w okazyjnych cenach -  za dużą kawę (440 ml) zapłacą tylko 2 zł, a za małą (220 ml) symboliczną złotówkę.

Źródło: Lotna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764