logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Ubieranie życia - Saatchi & Saatchi dla Answear.com

  PR 17.09.2024, przeczytano 405 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań nowej odsłony wielokanałowej kampanii „Ubierz życie w to, co cenne” realizowanej dla sklepu internetowego Answear.com na 12 rynkach CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-ubieranie-zycia---saatchi-and-saatchi-dla-answear.com,405695,artykul.html

Pod hasłem „Ubierz życie w to, co cenne”, Answear.com sklep internetowy z modą premium kontynuuje swoją misję zachęcania konsumentów do świadomego wyrażania siebie poprzez modę i podkreśla, że ubrania są czymś więcej niż tylko materiałem – są odzwierciedleniem naszych wewnętrznych pragnień, marzeń i niezapomnianych chwil.

Agencja Saatchi & Saatchi była odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, a także realizację działań promocyjnych w różnych kanałach, w tym telewizji, OOH, social mediach oraz digitalu. Kampania przygotowana na 12 rynków CEE, wyróżnia się innowacyjnym podejściem do komunikacji marki, łącząc emocjonalny przekaz z nowoczesną estetyką.

ilustracjastrzałka

Zdjęcia do kampanii zostały wykonane w malowniczej Lizbonie przez Stellę Asię Consonni, znaną z współpracy z takimi markami jak Gucci, Prada czy Burberry. Jej unikalne spojrzenie i zdolność do uchwycenia emocji uczyniły sesję zdjęciową kluczowym elementem tej kampanii, nadając jej wyjątkowy charakter.

„Ubierz życie w to, co cenne” to nie tylko hasło, ale przesłanie, które zachęca do celebracji każdego momentu z pasją i stylem. Answear.com i Saatchi & Saatchi zapraszają konsumentów do odkrywania, jak moda może być integralną częścią wyjątkowych chwil w życiu, podkreślając, że każdy z nas ma możliwość wyrażenia siebie w autentyczny i niepowtarzalny sposób.

Saatchi & Saatchi współpracuje z marką Answear w wyniku wygranego we wrześniu 2023 roku przetargu. Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom. Obie agencje należą do Publicis Groupe. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films Lisboa, post-produkcją – Platige Image, dźwiękiem - studio dźwiękowe Soundly.

Źródło: Publicis Groupe

publicisgroupe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764