logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Unique One organizuje dla Nestlé konkurs w sklepach Intermarché

  PR 31.08.2021, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie konkursu pod hasłem „Miękkie lądowanie po wakacjach. Twarda gotówka od Nestlé”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-unique-one-organizuje-dla-nestl%C3%A9-konkurs-w-sklepach-intermarch%C3%A9,392817,artykul.html

Celem prowadzonego konkursu jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 31 sierpnia do 13 września 2021 roku. W konkursie biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, Lion, Kit Kat, Princessa, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS, wpisując w treści numer z paragonu i odpowiadając na pytanie: Opisz jaki jest twój plan na wejście w powakacyjną codzienność. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Codziennie do wygrania w konkursie są bony do Intermarché (3 x 100 zł) oraz gotówka (3 x 300 zł).  Na koniec spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń komisja wyłoni laureatów nagród głównych 10 000 zł (2 x 10 000 zł).

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764