logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Unique One z loterią promocyjną dla CH Focus Bydgoszcz

  PR 24.08.2021, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg na organizację loterii w Centrum Handlowym Focus Bydgoszcz


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-unique-one-z-loteria-promocyjna-dla-ch-focus-bydgoszcz,392731,artykul.html

Loteria, która przebiega pod hasłem „Loteria pełna nagród”, wystartowała 24 sierpnia i potrwa do 25 września 2021 roku. Loterią objęte są sklepy znajdujące się w CH Focus Bydgoszcz.

Aby wziąć udział w loterii należy dokonać jednorazowego zakupu w sklepie na terenie CH Focus Bydgoszcz za minimum 50 zł (produkty wyłączone z loterii podane są umieszczone w regulaminie), dokonać prawidłowego zgłoszenia swojego udziału w loterii. Od razu po wysłaniu zgłoszenia uczestnik otrzymuje informację czy do przesłanego zgłoszenia przypisana jest nagroda dzienna (m.in. karty o wartości 50 zł, 100 zł, 200 zł, parasolki i wiele innych). Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody tygodniowej (m.in. rower miejski damski Romet, Smartwatch Samsung Samsung Galaxy Watch, hulajnoga elektryczna Xiaomi) oraz 4 nagród głównych w postaci gotówki w wysokości 10 000 zł każda.

Mechanizm loterii przygotowała agencja Unique One. Za kreację odpowiada Walk Creative. Loteria będzie komunikowana w social media, w internecie oraz w radio i na billboardach w Bydgoszczy.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764