LPG to specyficzny segment rynku do promowania w Internecie zwłaszcza, gdy oferta kierowana jest do wąskiej grupy gospodarstw domowych. Kluczowe jest znalezienie właściwej strategii wypromowania oferty gazu ze względu na specyfikę branży. Up&More, agencja specjalizująca się w efektywnościowym marketingu on-line rozpoczęła realizację strategii promocyjnej dla AmeriGas.
Zgodnie z założeniami strategia obejmuje wykorzystywanie różnorodnych narzędzi marketingu on-line dążących do promocji oferty i samej marki AmeriGas. Agencja Up&More objęła działania promocyjne on-line w drodze wygranego przetargu.
Celem działań Up&More jest uwydatnienie oferty AmeriGas na tle konkurencji, generowanie jeszcze większego zainteresowania wśród Internautów oraz dążenie do większej ilości zapytań.
Do przetargu zaproszono kilka agencji z różnorodną ofertą. Propozycja Up&More oferująca efektywnościowe działania, współgrające z budżetem oraz planami naszego rozwoju okazała się być najtrafniejsza – potwierdza Paweł Dzięgielewski – Marketing Manager z AmeriGas. Kompleksowa strategia on-line, począwszy od działań SEM/SEO, poprzez kampanie mobilne, nowe projekty, przyczynią się do osiągnięcia zamierzonych estymacji.
AmeriGas Polska na polskim rynku jest obecna od ponad 20 lat, pod obecną marką działa od 2010 roku. Jest częścią amerykańskiego koncernu UGI Corporation działającego w 16. krajach Europy.
Źródło: Up&More