logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Urodziny z Desperadosem

  PR 22.04.2020, przeczytano 778 razy
ilustracja

Tomasz "Gimper" Działowy i Michał „Wujaszek Liestyle” Wilczewski rozkręcają z Desperados urodziny bez wychodzenia z domu. W najnowszym konkursie marka przypomina #stayhome i jednocześnie umożliwia zorganizowanie niespodziankowej imprezy urodzinowej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-urodziny-z-desperadosem,386694,artykul.html

W czasie kwarantanny ze względu na konieczność społecznej izolacji, trudniej celebrować urodziny z paczką przyjaciół. Marka Desperados umożliwia zorganizowanie urodzinowej niespodzianki online dla znajomych, którzy w najbliższym czasie obchodzą swoje urodziny.

Udział w konkursie możliwy jest po udzieleniu kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego chciałbyś zorganizować urodziny swojemu znajomemu?” i podaniu daty urodzin osoby, której chce się przygotować niespodziankę.

Zgłoszenia są przyjmowane za pośrednictwem funkcji wiadomości prywatnej z wykorzystaniem bota w komunikatorze Messenger na profilu marki Desperados lub za pośrednictwem aplikacji Messenger.

Dla jubilatów wskazanych przez laureatów konkursu ufundowano imprezę niespodziankę w formie video konferencji online za pośrednictwem komunikatora Google Meet z udziałem influencerów: Tomasz „Gimper” Działowy lub Michał „Wujaszek Liestyle” Wilczewski. Kolejną nagrodą jest 1 000 zł, którą marka Desperados w imieniu jubilata przekaże na wybraną przez niego organizację charytatywną. Ostatnią nagrodą jest zapas nowego wariantu piwa Desperados - Desperados Lime.

Za ideę kampanii odpowiedzialna jest agencja LVOV. Strategię i komunikację w digitalu i mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, która przygotowała także konkursowego bota. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764