logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Valkea Media z premierowym wydaniem cyfrowego „Magazynu Bonarka”

  PR 28.07.2021, przeczytano 1008 razy
ilustracja

Inspiracje modowe, wiele praktycznych porad dotyczących zdrowia i urody oraz promocje i kupony rabatowe, a wszystko to w oryginalnej stylizacji retro nawiązującej do gamingu z lat 80. Tak wygląda najnowsze wydanie interaktywnego magazynu przygotowanego dla klientów krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka. Czytelnicy mają też możliwość zagrania w grę online, w której zdobyte punkty trafiają do aplikacji lojalnościowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-valkea-media-z-premierowym-wydaniem-cyfrowego-_magazynu-bonarka_,392439,artykul.html

„Magazyn Bonarka” od wielu lat był wydawany wyłącznie w wersji papierowej. W tym sezonie agencja Valkea, na zlecenie Centrum Handlowego Bonarka, przygotowała elektroniczną metamorfozę pisma w formie rozbudowanego landing page. Szata graficzna e-wydania nawiązuje do czasów Atari czy Commodore i wpisuje się w zyskujący na coraz większej popularności trend retrogaming.

- Zaproszenie nas do współtworzenia cyfrowej wersji „Magazynu Bonarka” umożliwiło wdrożenie przygotowanych przez Valkea najnowszych rozwiązań. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć naszego klienta w realizacji kolejnego etapu digitalizacji. Oryginalny projekt e-wydania, przywołujący sentymentalne wspomnienia o River Raid czy nieśmiertelnym Super Mario, to doskonały sposób na zaangażowanie odbiorcy. Dodatkowe elementy interaktywne – jak gra czy quiz – nie tylko uatrakcyjniają przekaz, ale także skutecznie wspomagają osiągnięcie celów sprzedażowych – mówi Jerzy Kamecki, dyrektor projektu z agencji Valkea Media.

Elektroniczna platforma „Magazynu Bonarka” pełni rolę modowego przewodnika po najnowszej ofercie centrum, a także zapewnia dodatkowe możliwości zarządzania contentem, np. poprzez prezentowanie produktów najemców czy udostępnianie treści magazynu w social mediach.

- Dołączenie cyfrowego wydania „Magazynu Bonarka” do portfolio było naturalną kontynuacją strategii opracowanej na potrzeby naszego centrum. Dzięki niemu nasi klienci mają łatwiejszy dostęp do aktualnej oferty najemców, zaprezentowanej w nowy, multimedialny sposób. Jednym z głównych celów „e-Magazynu Bonarka” jest konwersja zakupów online do offline. W tym celu przygotowaliśmy szereg rozwiązań, takich jak wishlista, głosowanie na rabaty, zbieranie punktów w programie lojalnościowym SEZAM, promocja zakupów Click&Collect i wiele innych. Kluczem do efektywności e-magazynu jest także jego interaktywność oraz oryginalny koncept – mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Centrum Handlowego Bonarka.

Twarzą nowego e-wydania „Magazynu Bonarka” pozostała Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka CH Bonarka. Magazyn jest dostępny TUTAJ.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764