logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Valkea Media z premierowym wydaniem cyfrowego „Magazynu Bonarka”

  PR 28.07.2021, przeczytano 453 razy
ilustracja

Inspiracje modowe, wiele praktycznych porad dotyczących zdrowia i urody oraz promocje i kupony rabatowe, a wszystko to w oryginalnej stylizacji retro nawiązującej do gamingu z lat 80. Tak wygląda najnowsze wydanie interaktywnego magazynu przygotowanego dla klientów krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka. Czytelnicy mają też możliwość zagrania w grę online, w której zdobyte punkty trafiają do aplikacji lojalnościowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-valkea-media-z-premierowym-wydaniem-cyfrowego-_magazynu-bonarka_,392439,artykul.html

„Magazyn Bonarka” od wielu lat był wydawany wyłącznie w wersji papierowej. W tym sezonie agencja Valkea, na zlecenie Centrum Handlowego Bonarka, przygotowała elektroniczną metamorfozę pisma w formie rozbudowanego landing page. Szata graficzna e-wydania nawiązuje do czasów Atari czy Commodore i wpisuje się w zyskujący na coraz większej popularności trend retrogaming.

- Zaproszenie nas do współtworzenia cyfrowej wersji „Magazynu Bonarka” umożliwiło wdrożenie przygotowanych przez Valkea najnowszych rozwiązań. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć naszego klienta w realizacji kolejnego etapu digitalizacji. Oryginalny projekt e-wydania, przywołujący sentymentalne wspomnienia o River Raid czy nieśmiertelnym Super Mario, to doskonały sposób na zaangażowanie odbiorcy. Dodatkowe elementy interaktywne – jak gra czy quiz – nie tylko uatrakcyjniają przekaz, ale także skutecznie wspomagają osiągnięcie celów sprzedażowych – mówi Jerzy Kamecki, dyrektor projektu z agencji Valkea Media.

Elektroniczna platforma „Magazynu Bonarka” pełni rolę modowego przewodnika po najnowszej ofercie centrum, a także zapewnia dodatkowe możliwości zarządzania contentem, np. poprzez prezentowanie produktów najemców czy udostępnianie treści magazynu w social mediach.

- Dołączenie cyfrowego wydania „Magazynu Bonarka” do portfolio było naturalną kontynuacją strategii opracowanej na potrzeby naszego centrum. Dzięki niemu nasi klienci mają łatwiejszy dostęp do aktualnej oferty najemców, zaprezentowanej w nowy, multimedialny sposób. Jednym z głównych celów „e-Magazynu Bonarka” jest konwersja zakupów online do offline. W tym celu przygotowaliśmy szereg rozwiązań, takich jak wishlista, głosowanie na rabaty, zbieranie punktów w programie lojalnościowym SEZAM, promocja zakupów Click&Collect i wiele innych. Kluczem do efektywności e-magazynu jest także jego interaktywność oraz oryginalny koncept – mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Centrum Handlowego Bonarka.

Twarzą nowego e-wydania „Magazynu Bonarka” pozostała Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka CH Bonarka. Magazyn jest dostępny TUTAJ.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764