logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Valkea Media z premierowym wydaniem cyfrowego „Magazynu Bonarka”

  PR 28.07.2021, przeczytano 1015 razy
ilustracja

Inspiracje modowe, wiele praktycznych porad dotyczących zdrowia i urody oraz promocje i kupony rabatowe, a wszystko to w oryginalnej stylizacji retro nawiązującej do gamingu z lat 80. Tak wygląda najnowsze wydanie interaktywnego magazynu przygotowanego dla klientów krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka. Czytelnicy mają też możliwość zagrania w grę online, w której zdobyte punkty trafiają do aplikacji lojalnościowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-valkea-media-z-premierowym-wydaniem-cyfrowego-_magazynu-bonarka_,392439,artykul.html

„Magazyn Bonarka” od wielu lat był wydawany wyłącznie w wersji papierowej. W tym sezonie agencja Valkea, na zlecenie Centrum Handlowego Bonarka, przygotowała elektroniczną metamorfozę pisma w formie rozbudowanego landing page. Szata graficzna e-wydania nawiązuje do czasów Atari czy Commodore i wpisuje się w zyskujący na coraz większej popularności trend retrogaming.

- Zaproszenie nas do współtworzenia cyfrowej wersji „Magazynu Bonarka” umożliwiło wdrożenie przygotowanych przez Valkea najnowszych rozwiązań. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć naszego klienta w realizacji kolejnego etapu digitalizacji. Oryginalny projekt e-wydania, przywołujący sentymentalne wspomnienia o River Raid czy nieśmiertelnym Super Mario, to doskonały sposób na zaangażowanie odbiorcy. Dodatkowe elementy interaktywne – jak gra czy quiz – nie tylko uatrakcyjniają przekaz, ale także skutecznie wspomagają osiągnięcie celów sprzedażowych – mówi Jerzy Kamecki, dyrektor projektu z agencji Valkea Media.

Elektroniczna platforma „Magazynu Bonarka” pełni rolę modowego przewodnika po najnowszej ofercie centrum, a także zapewnia dodatkowe możliwości zarządzania contentem, np. poprzez prezentowanie produktów najemców czy udostępnianie treści magazynu w social mediach.

- Dołączenie cyfrowego wydania „Magazynu Bonarka” do portfolio było naturalną kontynuacją strategii opracowanej na potrzeby naszego centrum. Dzięki niemu nasi klienci mają łatwiejszy dostęp do aktualnej oferty najemców, zaprezentowanej w nowy, multimedialny sposób. Jednym z głównych celów „e-Magazynu Bonarka” jest konwersja zakupów online do offline. W tym celu przygotowaliśmy szereg rozwiązań, takich jak wishlista, głosowanie na rabaty, zbieranie punktów w programie lojalnościowym SEZAM, promocja zakupów Click&Collect i wiele innych. Kluczem do efektywności e-magazynu jest także jego interaktywność oraz oryginalny koncept – mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Centrum Handlowego Bonarka.

Twarzą nowego e-wydania „Magazynu Bonarka” pozostała Małgorzata Kożuchowska, ambasadorka CH Bonarka. Magazyn jest dostępny TUTAJ.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764