logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Valkea twórcą nowej linii kreatywnej Manufaktury

  PR 14.04.2022, przeczytano 302 razy
ilustracjastrzałka

Na wszystkich nośnikach informacyjno-reklamowych łódzkiej Manufaktury zaprezentowana została jej nowa identyfikacja wizualna. Autorem konceptu jest agencja marketingowa Valkea, która również odpowiada za copy wszystkich komunikatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-valkea-tworca-nowej-linii-kreatywnej-manufaktury,395492,artykul.html

Inspiracją do stworzenia nowej kreacji był przede wszystkim street art – mocno zakorzeniony w popkulturze Łodzi, ale także idealnie oddający charakter łódzkiej Manufaktury – obiektu multifunkcjonalnego, centrum codziennego życia łodzian, miejsca, w którym przeszłość łączy się z nową energią. Obecne na grafikach elementy betonowej faktury, rysunki zrobione sprayem, pomalowane farbą szablony nawiązujące do prac wykonanych na murach czy chodnikach jednoznacznie podkreślają przynależność Manufaktury do miejskiej tkanki i jej rolę w budowaniu lokalnej tożsamości. Przygotowane przez Valkea copy towarzyszące oprawie graficznej przełamuje dotychczasowe schematy komunikacji centrum handlowego z klientem. Agencja postawiła na kreatywną grę słowną, zabawę znaczeniami i humor z przymrużeniem oka.  

- Współpraca z Manufakturą, jednym z największych w Polsce centrów handlowo-rozrywkowych, to dla nas ogromne wyróżnienie. Cieszę się, że projekt Valkea spotkał się z uznaniem i akceptacją klienta. Jestem dumny z zespołu, który pracował nad jego koncepcją graficzną oraz merytoryczną – powiedział Tomasz Opiela, CEO Valkea.  

ilustracjastrzałka

Valkea jest odpowiedzialna za przygotowanie treści komunikatów oraz projektowanie w nowej linii kreatywnej wszystkich graficznych materiałów wykorzystywanych przez Manufakturę na nośnikach outdoorowych, w mediach prasowych i elektronicznych, a także we własnych kanałach komunikacji. Do nowej identyfikacji zostaną dostosowane także funkcjonujące już w centrum elementy brandingowe, jak Karta Podarunkowa czy Karta Łodzianina.

ilustracjastrzałka

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska
Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Dentsu Creative dla Carlsberg Polska – nowa kampania Sound Masters dla marki Garage skierowana do muzyków
Marka Garage (Carlsberg Polska) rusza z nową kampanią skierowaną do młodych DJ'ów i producentów muzycznych. W ramach projektu ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię ReWisła
Nadwiślańskie bulwary i warszawskie plaże – ulubione miejsca spacerów, spotkań i wypoczynku. Startuje kampania edukacyjna reWisła, która zachęca do tworzenia wspólnej przestrzeni w świadomy sposób i odkrywania historii warszawskiego Urzecza.
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki
Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.
Posiada prawie 20 letnie doświadczenie w branży mediowej po stronie nadawcy i domów mediowych. Odpowiedzialna za strategię i rozwój w ramach TVN Media, specjalizując się w obszarze nowoczesnych produktów opartych o kontent wykorzystujących synergię treści linearnych, ott, social, oraz content commerce. Zarządza transformacją procesów w ramach obszaru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764