logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Value Media i Labcon wspierają kampanię Browaru Tenczynek

  PR 29.03.2021, przeczytano 1317 razy
ilustracjastrzałka

Browar Tenczynek wystartował z nową kampanią piwa Marakuja pod hasłem #NieWstydźSię, a jej twarzą został Iggy Pop!  Za planowanie, strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Kreacja oraz PR są po stronie agencji kreatywnej Labcon. Obie spółki należą do Group One.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-value-media-i-labcon-wspieraja-kampanie-browaru-tenczynek,390820,artykul.html

Wraz z premierą nowego piwa Marakuja z oferty Browaru Tenczynek wystartowała kampania pod hasłem #NieWstydźSię!, która przekonuje, że nie warto tkwić w narzuconych schematach i zachęca do wyrażania swojego zdania. Jej twarzą został Iggy Pop. W spocie wizerunkowym usłyszymy legendarny hit artysty - “The Passenger”.

Kompleksową obsługą kampanii zajęły się spółki należące do Group One. Dom mediowy Value Media jest odpowiedzialny za przygotowanie kreacji display, szerokie działania w digitalu mające na celu promocję spotu (programmatic i social media). Agencja kreatywna Labcon zajęła się projektem landing page, specjalnymi aktywacjami PR wspierając komunikację kampanii w mediach. Jest też odpowiedzialna za współpracę z influencerami. Za produkcję video odpowiada Lulu Production, a za kreację i reżyserię Ania Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski.

Kampania wystartowała 29.03.2021 r.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764