logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Value Media wprowadza markę About You na polski rynek

  PR 09.08.2018, przeczytano 1348 razy
ilustracjastrzałka

Value Media, dom mediowy należący do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, jest odpowiedzialny za kompleksową strategię mediową wprowadzenia na polski rynek modowego sklepu internetowego About You. Współpraca, nawiązana w wyniku wygranego przetargu, dotyczy jednej z największych kampanii na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-value-media-wprowadza-marke-about-you-na-polski-rynek,37533,artykul.html

ABOUT YOU, to jeden z najszybciej rozwijających się odzieżowych sklepów internetowychw Europie, z siedzibą w Hamburgu. Założony w 2014 r., swoją działalność prowadzi w sześciu krajach Europy. Obecnie podmiot jest wyceniany na ponad miliard dolarów.

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, About You powierzyła launch sklepu internetowego zespołowi Value Media. Jest to jedna z największych kampanii na polskim rynku na przestrzeni ostatnich kilku lat, porównywalna z przeprowadzonym na ogromną skalę rebrendingiem Ery GSM na T-Mobile. Celem szeroko zakrojonej kampanii jest wprowadzenie sklepu internetowego About You na polski rynek oraz zbudowanie jej silnej pozycji rynkowej. Działania komunikacyjne obejmą zakup czasu reklamowego w telewizji, radio i kinach, oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie i na nośnikach OOH i DOOH. Za realizację działań odpowiada zespół Igi Wachowicz, Communication Director w Value Media.

ilustracjastrzałka

- Pozyskanie About You to kolejny sukces Value Media na rynku mediowym, który potwierdza wysokie kompetencje, rzetelną analizę i biznesowe podejście do celów Klienta. Wygrana cieszy nas, tym bardziej, że do samego końca konkurowaliśmy z największymi domami mediowymi o projekt, który na stałe zmieni układ sił na rynku odzieżowym e-commerce. Naszym zadaniem jest zbudowanie komunikacji marki About You w Polsce i umocnienie jej pozycji poprzez jedną z największych kampanii w ostatnim czasie. Ogromna skala działań i możliwość budowania strategii komunikacji marki w mediach od samego początku, pozwolą nam w pełni wykorzystać unikalne know-how i kompetencje zespołu – mówi Anna Dzierzędzka, Chief Growth Officer w Value Media.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764