logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Value Media z kampanią dla eobuwie.pl & Modivo w Czechach

  PR 09.08.2021, przeczytano 518 razy

Value Media wspólnie z Mediaplus Prague, które należy do Group One, prowadzą kampanię w radiu i OOH oraz wspierają eobuwie.pl & MODIVO w działaniach reklamowych w prasie (Metro Praha) na rynku czeskim. Komunikacja dotyczy otwarcia pierwszego stacjonarnego sklepu eobuwie.pl & MODIVO poza Polską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-value-media-z-kampania-dla-eobuwie.pl-and-modivo-w-czechach,392568,artykul.html

Eobuwie.pl & MODIVO otwierają swój pierwszy stacjonarny sklep w Czechach łączący ofertę dwóch brandów: eobuv.cz & MODIVO. Praski koncept w galerii Novy Smichov to jednocześnie debiut marki w kanale offline poza granicami Polski. Launch wspiera kampania, którą koordynuje należąca do Group One agencja mediowa Value Media. Działania reklamowe w czeskim radiu, prasie i metrze prowadzone są od połowy lipca wspólnie z Mediaplus Praque.

ilustracjastrzałka

Kampania w Czechach to kolejna odsłona współpracy Value Media i eobuwie.pl oraz MODIVO. Agencja mediowa od lutego 2021 zajmuje się strategią, planowaniem i zakupem mediów dla marek eobuwie.pl oraz MODIVO na rynku polskim, włoskim, chorwackim i słoweńskim.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764