logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Value Media ze świąteczną kampanią gier Trefl

  PR 07.12.2023, przeczytano 756 razy
ilustracjastrzałka

Bohater planszówki Spy Guy zachęcający do wspólnej gry w oczekiwaniu na tramwaj lub autobus, czy złudzenie większego pudełka gry w środku nośników typu citylight – trwa świąteczna kampania OOH marki Trefl, producenta puzzli, gier i zabawek.  Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One), działania w digitalu realizowane są we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube, a działania z influencerami koordynuje agencja Labcon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-value-media-ze-swiateczna-kampania-gier-trefl,402374,artykul.html

20 listopada w pięciu największych miastach w Polsce – Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu oraz Poznaniu - ruszyła kampania out of home (OOH) na nośnikach citylight dla gry Spy Guy. To, co wyróżnia działanie, to niestandardowe kreacje. Bazując na mechanice gry, czyli szukaniu przedmiotów na planszy, Trefl poza podstawowymi plakatami przygotował angażujące wersje, które są interesującym przekazem reklamowym, ale także zabawą umilającą oczekiwanie na autobus, czy tramwaj, bowiem zachęcają do znalezienia pięciu bombek zaszytych w grafice przeniesionej z planszy do przestrzeni miejskiej. Jeszcze bardziej przykuwające wzrok są natomiast citylighty, które wyglądają, jakby w środku miały umieszczone większych rozmiarów pudełko gry. Z kolei dzięki świątecznemu wycięciu folii od razu także sugerują, że Spy Guy to idealny prezent od Świętego Mikołaja.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Spy Guy to nasza topowa gra dla rodzin z dziećmi, która powstała na naszej własnej licencji „Rodzina Treflików”. Od wprowadzenia jej na rynek w 2022 r. prowadziliśmy dla tego tytułu intensywne kampanie telewizyjne oraz digitalowe. Ponieważ brand się rozwija i obecnie świat Spy Guya to już pięć wersji gry planszowej (podstawowa, Zimowa Przygoda, Sopot, Deutschland, USA), gra mobilna, a także specjalna gra dla grup przedszkolnych, przed nadchodzącymi Świętami postawiliśmy na kampanię w przestrzeni miejskiej, zwiększającą świadomość tytułu oraz prowadzoną w połączeniu z intensywnymi aktywnościami online. To, co było dla nas kluczowe przy projektowaniu działań OOH, to wyjście poza standardowe schematy i maksymalne wykorzystanie nośników. Mając takiego partnera, jakim jest Value Media, bardzo szybko okazało się, że nawet pomysł, by do środka citylightu wstawić pudełko gry, jest na swój sposób możliwy do zrealizowania. Efekt przeszedł nasze oczekiwania i wierzymy, że Spy Guy zawędruje w tym roku do niejednego buta i pod niejedną choinkę.

Justyna Gdowska, Dyrektor Marketingu i PR Trefla S.A.

Kluczowe działania digital dla gry Spy Guy to paid social, display programmatic z wykorzystaniem interaktywnych kreacji display i video oraz display geo – kampania z wykorzystaniem formatów banerowych, emitowana na podstawie danych lokalizacyjnych w pobliżu centrów handlowych i dyskontów.

Kampanie OOH i digital promujące grę Spy Guya łączy spójność przekazu, którym pozycjonujemy tytuł jako grę kooperacyjną i rodzinną. Z uwagi na młodą grupę docelową, do której docieramy poprzez zasięgowe aktywności online, projektując działania kładliśmy silny nacisk na Brand Safety. Stąd reklamy skierowane do młodszych odbiorców emitowane są na platformach i we współpracy z partnerami, którzy mają w tym zakresie największe doświadczenie i jasne zasady.

Aleksandra Pająk, Business Director Value Media

Równocześnie z kampanią dla gry Spy Guy Trefl prowadzi także działania digital wspierające planszówkę Magajaja oraz kampanię telewizyjną dla zabawki VTech Mój Przyjaciel Pies. – W przypadku Mojego Przyjaciela Psa postawiliśmy na reklamę w kanałach dziecięcych, w połączeniu z narzędziem TV Sync, synchronizującym emisję w telewizji z wyświetlaniem reklamy online. Kampanię dla zabawki korelowaliśmy także z prowadzoną wcześniej przez Trefla akcją cashback dla całej marki VTech poprzez wysyłkę newslettera z odliczaniem do końca promocji. Równocześnie trwają także działania paid social. - dodaje Aleksandra Pająk, Business Director Value Media

Warto dodać, że główny reklamowany produkt – Spy Guy – w połowie listopada został wybrany do grona TOP10 najlepszych zabawek według Amazon.pl, a Mój Przyjaciel Pies VTecha bierze obecnie udział w konkursie Influencer’s Top.

Źródło: Group One

groupone.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764