logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii Puma RS-2K Internet Exploring

  PR 01.09.2020, przeczytano 2332 razy
ilustracjastrzałka

Sportowa marka PUMA prezentuje kampanię najnowszego modelu butów RS-2K Internet Exploring z udziałem Viki Gabor i Marcina Maciejczaka. RS-2K jest połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viki-gabor-i-marcin-maciejczak-w-kampanii-puma-rs-2k-internet-exploring,388273,artykul.html

Wraz z kampanią PUMA RS-2K, Marcin Maciejczak, tuż obok Viki Gabor, dołącza do grona ambasadorów marki PUMA, która wspiera młode, kreatywne talenty! Młody wokalista podbił serca widzów zwyciężając trzecią edycję programu „The Voice Kids”. Czternastolatek jeszcze przed udziałem w programie sam nagrywał oraz montował swoje teledyski, publikując je na platformie społecznościowej YouTube. Niedawno ukazał się jego singiel „Deszcz i Bez”, który jest zapowiedzią debiutanckiego albumu artysty.

Bohaterowie przenieśli się do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Estetyka materiałów zdjęciowych oraz video, mocno nawiązuje do okresu sprzed dwóch dekad – jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary i emotikony, czy hologramy, no i przede wszystkim zachłyśnięcie się błyskawicznym rozwojem Internetu.

Fani młodych artystów będą mogli dodatkowo skorzystać z instagramowego filtra, który również przeniesie ich do lat 2000. Odwołuje się on bezpośrednio do odważnej kolorystyki butów oraz wykorzystuje motyw przewodni – okna przeglądarki internetowej. Kampania uwzględnia: OOH w sześciu miastach Polski, kampanię w digital oraz witrynową w sklepach PUMA.

ilustracjastrzałka

W tworzenie kampanii zaangażowani byli:

  • Koncept, reżyseria, produkcja: high&
  • Operator obrazu: Mateusz Golis 
  • Reżyseria, design, montaż, postprodukcja: PWEE3000
  • Kompozycja muzyki: Magiera
  • Autor fotografii: Florida
  • Art direction, design fotografii: PWEE3000
  • Zakup mediów: HAVAS
  • PR: teal.

Oryginalny i kolorowy styl w połączeniu z odwagą oraz innowacyjnym podejściem do prezentowania swojej twórczości dla szerokiej publiczności w Internecie, sprawiają, że Viki Gabor i Marcin Maciejczak idealnie uzupełniają się jako ambasadorzy PUMA RS-2K.

Model PUMA RS-2K Internet Exploring został stworzony z myślą o tych, którzy cenią nowatorskie podejście do mody. Cechy konstrukcyjne wyróżnia siateczkowa cholewka z mieszanką zamszu, skóry i syntetycznych nakładek, a także masywna sylwetka oraz jaskrawe kolory.

Źródło: Puma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764