logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Visa szkoli paraolimpijczyków w influencer marketingu

  PR 23.11.2023, przeczytano 761 razy
ilustracjastrzałka

Visa, Światowy Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, przedstawia 117 zawodniczek i zawodników, którzy znaleźli się w gronie Team Visa na Paryż 2024. Sportowcy, którzy zapewnili, lub mają nadzieję zapewnić sobie udział w przyszłorocznych Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpijskich, stanowią najliczniejszą i najbardziej zróżnicowaną grupę w historii programu, reprezentującą ponad 60 krajów i 40 dyscyplin sportowych, w tym breaking, który debiutuje na Igrzyskach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/visa-szkoli-paraolimpijczykow-w-influencer-marketingu,402195,artykul.html

Team Visa wzmacniają również sportowcy z Polski. Kinga Drożdż, zdobywczyni wielu tytułów w szermierce na wózkach, szermierkę trenuje od dziecka, a na swoim koncie ma liczne nagrody, zarówno na poziomie europejskim, jak i światowym. W roku poprzedzającym Paryż 2024 została mistrzynią świata w swojej dziedzinie. Kilka miesięcy wcześniej do Team Visa dołączyła tenisowa mistrzyni Iga Świątek. Iga nieustannie bije kolejne rekordy, a tytuły, które zdobyła, stały się wydarzeniami bez precedensu w kontekście jej wieku i narodowości. Obie zawodniczki zapisały się na kartach historii sportu i są znane fanom na całym świecie, stanowiąc dla nich inspirację.

Szczyt Team Visa: master class o sztuce opowiadania

Zawodnicy i zawodniczki Team Visa pochodzący z całego świata spotkali się niedawno w Paryżu podczas Szczytu Team Visa, dwudniowego spotkania w formule master class prowadzonego pod okiem znanych twórców treści online. Motywem przewodnim warsztatów było budowanie angażującej marki w mediach i przedstawienie najlepszych praktyk, które pozwolą sportowcom opowiedzieć ich własne historie w ciekawy dla odbiorców sposób.

– Sportowcy mogą dzisiaj dzielić się swoimi historiami, tworzyć społeczności ze swoimi fanami, a także sprzedawać tworzone przez siebie produkty – powiedział Frank Cooper, Chief Marketing Officer, Visa. – W ostatnim czasie zgromadziliśmy zawodników i zawodniczki Team Visa w Paryżu, aby pomóc im rozwinąć się twórczo oraz odnaleźć nowe i skuteczne sposoby docierania ze swoimi inspirującymi historiami do ludzi na całym świecie.

Miasto goszczące przyszłoroczne wielkie wydarzenie sportowe stało się obszarem twórczych poszukiwań czerpiących inspiracje ze sztuki, technologii, muzyki, sportu, mody i kuchni francuskiej. Sportowcy, wspierani przez najlepszych twórców mediów społecznościowych w tym influencerów, uczyli się wyrażać siebie poprzez swoje pasje. Zgłębiali też tajniki działania platform społecznościowych, dzięki którym będą mogli szerzej zaistnieć w świadomości odbiorców oraz doskonalili umiejętności opowiadania o sobie.

Influencerzy ze świata kultury oraz twórcy online towarzyszyli zawodnikom i zawodniczkom w ich zadaniach polegających na kreowaniu treści. W trakcie warsztatów wspólnie uczyli się nowej dla siebie dyscypliny sportowej, komponowali własne utwory muzyczne, próbowali sił w street artcie czy starali się kreować trendy w mediach społecznościowych, przemierzając ulice Paryża. Członkowie Team Visa odwiedzili także młodzież ze Sport Dans La Ville, wiodącego francuskiego stowarzyszenia promującego integrację poprzez sport. Okazją do spotkania było powstanie inspirującego muralu na Stade Elisabeth autorstwa Etienne Bardellego i będącego wyrazem uznania dla lokalnej społeczności oraz sposobem na zachęcenie młodzieży do uprawiania sportu.

Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Paryż 2024 – Team Visa w liczbach:

Program Team Visa powstał w 2000 roku i od tego czasu Visa wzięła pod swoje skrzydła ponad 600 olimpijczyków i paraolimpijczyków wybranych w oparciu o ich osiągnięcia sportowe, zaangażowanie społeczne, a także podzielanie przez nich wartości bliskich Visa, takich jak: równość, dostęp i inkluzywność.

Kluczowe fakty na temat składu Team Visa na Paryż 2024:

  • 117 olimpijczyków i paraolimpijczyków z ponad 60 krajów, w tym 7 nowych (Austria, Armenia, Cypr, Malta, Słowacja, Uzbekistan, Honduras)
  • Zawodnicy i zawodniczki mają między 15 a 48 lat, a odsetek zawodniczek jest największy w historii programu
  • Paryż 2024 to 40 dyscyplin sportowych, w tym debiutujący Breaking
  • Uczestnicy programu łącznie zdobyli 175 medali, przy czym dla 15 zawodników będzie to pierwszy występ na Igrzyskach Olimpijskich lub Paraolimpijskich
  • Łącznie ponad 45 milionów osób śledzących zawodników i zawodniczki Team Visa w mediach społecznościowych

W składzie Team Visa na Paryż 2024 znaleźli się tacy uznani zawodnicy i zawodniczki jak: Iga Świątek (tenis, Polska), Sky Brown (skateboarding, Wielka Brytania), Teresa Perales (parapływanie, Hiszpania), Kanoa Igarashi (surfing, Japonia), czy sportowcy z USA jak: Noah Lyles (lekkoatletyka – sprint), Catarina Macario (piłka nożna), Caroline Marks (surfing), Oksana Masters (parakolarstwo), Samantha Mewis (piłka nożna), Ryan Neiswender (paraolimpijska koszykówka) i Mallory Swanson (piłka nożna). W tym gronie są także sportowcy liczący na zakwalifikowanie się na swoje pierwsze Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie: Qingyi Liu (Breaking, Chiny), Rasheed Broadbell (lekkoatletyka – sprint/bieg przez płotki, Jamajka), Ardan Galymuly (goalball, Kazachstan) i Jonathan White (parakajakarstwo, Wielka Brytania).

– Dołączenie do Team Visa to dla mnie wielki zaszczyt. Visa bardzo pomogła mi w pokonaniu przeszkód związanych z Igrzyskami Olimpijskimi Tokio 2020 i cieszę się, że wspiera mnie także na drodze do przyszłorocznego wydarzenia w Paryżu – powiedział Noah Lyles. – Znalezienie się w gronie tak inspirujących postaci świata sportu samo w sobie jest wielkim wyróżnieniem, a dodatkową motywację stanowi partnerstwo z Visa. Dzięki temu mogłem poznać wyjątkowych twórców, a udzielone przez nich wsparcie pomoże mi docierać do fanów na całym świecie, także poza światem sportu.

Źródło: Visa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764