logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Vito Bambino w kampanii Publicis Lion dla Oreo

  PR 02.07.2024, przeczytano 432 razy
ilustracjastrzałka

„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. W ramach modelu Power of One Publicis Lion odpowiada za strategię, lokalizację idei kreatywnej, współpracę z ambasadorem oraz koncepcję i nadzór nad produkcją video, Spark Foundry za strategiczne planowanie oraz zakup mediów, Performics - działania Paid Social na platformach Mety i na TikToku, a POP Studios Budapest - kierownictwo i koordynację produkcji. Działania zrealizowano we współpracy z LePub Amsterdam.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vito-bambino-w-kampanii-publicis-lion-dla-oreo,404867,artykul.html

Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo „Trust the twist”. W myśl claimu „Stay playful” marka chce łączyć ludzi i świat poprzez zabawę. Jak możemy przeciwstawić się powadze dorosłości? Za pomocą humoru i lekkości, które podważają codzienne konwenanse oraz rutynę. Do współpracy agencja Publicis Lion zaprosiła Vito Bambino czyli Mateusza Wojciecha Dopieralskiego - piosenkarza, aktora, autora tekstów, kompozytora i producenta muzycznego, znanego z twórczości solowej oraz zespołu Bitamina. Ambasador kampanii jest głównym bohaterem spotów, w których z właściwym sobie humorem udowadnia, że warto dać się zakręcić.

ilustracjastrzałka

Kampania „Daj się zakręcić”, realizowana w duchu „Power of One” przez Grupę Publicis, demonstruje siłę wspólnych działań. W projekcie dla kultowej marki Oreo na potrzeby lokalnej kampanii połączyliśmy globalne talenty i najlepsze rozwiązania wszystkich różnych rynków: nasza warszawska jednostka blisko współpracowała
z LePub z siedzibą w Amsterdamie oraz z POP Studios w Budapeszcie 
- komentuje Anna Kordus, Integrated Communication Director, Publicis.

Stay playful” od lat przyświeca marce Oreo, która pokazuje, że do zabawy można podejść na wiele sposobów. Do naszej nowej kampanii „Daj się zakręcić” zaprosiliśmy Vito Bambino, który zabiera nas w podróż przez swoje muzyczne i prywatne życie - mówi Milena Misiewicz, Brand Manager Oreo, Belvita & Delicje Poland and Baltics.

Przekręcając Oreo, muzyk podejmuje niecodzienne wyboryRzucamy wyzwanie tradycyjnemu sposobowi podejmowania decyzji i mamy nadzieję, że dzięki szerokiej kampanii uda nam się zaangażować w tę zabawę Polaków i zbliżyć ich do siebie - dodaje Anna Naumowicz, Junior Brand Manager, Delicje & Oreo Poland and Baltics.

Kampania obejmuje digital TV, digital OOH (nośniki spektakularne i tranzyt, przygotowane kontekstowo w zależności od lokalizacji), digital CLP (przystanki autobusowe) oraz kreacje na platformach Mety, YouTube, Google oraz TikToku. W ramach modelu Power of One Publicis Lion odpowiada za strategię, lokalizację idei kreatywnej, współpracę z ambasadorem oraz koncepcję i nadzór nad produkcją video, Spark Foundry za strategiczne planowanie oraz zakup mediów, Performics - działania Paid Social na platformach Mety i na TikToku, a POP Studios Budapest - kierownictwo i koordynację produkcji. Kampania powstała przy współpracy z LePub Amsterdam. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films, reżyserem spotu jest Wojtek Barczuk, autorem zdjęć - Igor Połaniewicz, reprezentowani przez Papaya Roster.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764