logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VML Poland i VML France z projektem dla Futuroscope

  PR 24.07.2024, przeczytano 334 razy
ilustracja

Agencja VML w ścisłej współpracy biur z Polski i Francji przygotowała nową stronę internetową dla Futuroscope, drugiego największego parku rozrywki we Francji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vml-poland-i-vml-france-z-projektem-dla-futuroscope,405097,artykul.html

Futuroscope to futurystyczny park tematyczny, który przyciąga miliony odwiedzających każdego roku innowacyjnymi atrakcjami wykorzystującymi najnowsze technologie. To miejsce, które łączy naukę, technologię i przyrodę w jedno niezapomniane doświadczenie.

Agencja VML, wieloletni partner Futuroscope, całkowicie przeprojektowała stronę internetową, aby odzwierciedlić ewolucję parku rozrywki i przedstawić jego pełną ofertę. Celem działań było również zoptymalizowanie strony tak, aby pozostała głównym i najbardziej przystępnym kanałem rezerwacji. Nad projektem pracowały biura VML w Polsce i Francji. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Futuroscope całkowicie odmienia sposób, w jaki korzystamy z parków rozrywki, oferując niesamowite, wciągające doświadczenia. Chcieliśmy również oddać ten immersyjny charakter na naszej stronie internetowej.

Laure Mosseron, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Futuroscope

Nowa strona Futuroscope.com została tak zaprojektowana, aby dawać dostęp do pełnej oferty parku rozrywki. Pozwala rodzinom - kluczowej grupie docelowej Futuroscope - na immersyjne odkrywanie dostępnych atrakcji, a także wzbogaconej oferty hotelowej i gastronomicznej. Umożliwia także odwiedzającym wygodne zaplanowanie całego pobytu.

ilustracjastrzałka

Oferta Futuroscope to ciąg doświadczeń, które odwiedzający przeżywa od wejścia do parku aż do jego opuszczenia. Projekt nowej strony internetowej doskonale to odzwierciedla i oddaje wizję i ambicje Futuroscope. To prawdziwy przedsmak wizyty w wyjątkowym parku rozrywki.

Ilana Azoulay, VML France

Jako VML Poland stale rozwijamy współpracę w ramach globalnej sieci VML i WPP, systematycznie realizując projekty we współpracy z innymi biurami. Cieszymy się, że nasza wspólna inicjatywa z VML France dla Futuroscope, która dała nam możliwość wykorzystania naszych umiejętności i kompetencji na tak szeroką skalę, przyniosła bardzo dobre rezultaty i w pełni odpowiedziała na potrzeby klienta.

Marcin Hochołowski, Technology Business Director, VML Poland

Technologiczna wyprawa w przyszłość przy wdrożeniu projektu Futuroscope przyniosła nam porcję nowych doświadczeń i wiedzy oraz dała okazję do wykazania się naszymi kompetencjami. Powiewem świeżości była dla nas choćby praca na CMS Directus, dająca duże możliwości w obszarze designu, UX oraz DX.

Daniel Miksa, Software Engineer, VML Poland

Od razu byliśmy zachwyceni propozycją VML, która wnosiła prawdziwy powiew świeżości i pozwalała nam zrobić decydujący krok naprzód pod kątem jakości i treści naszej strony. To był długotrwały, w pełni transparentny proces, oparty o wzajemne zaufanie klienta i agencji. Możemy wszyscy być dumni z osiągniętego rezultatu. 

Yves Petit, odpowiedzialny za Digital w Futuroscope

Uruchomiony w 2020 roku plan transformacji Futuroscope ma na celu pozycjonowanie parku jako destynację rekreacyjną i wypoczynkową na skalę europejską. Kilka nowości, wprowadzanych począwszy od 2024 roku, odzwierciedla tę zmianę, jak np. Aquascope, czyli nowy immersyjny park wodny, otwarty 15 lipca 2024. Z inwestycją przekraczającą 60 milionów euro, projekt ten jest najważniejszym przedsięwzięciem Futuroscope w ostatnich latach. Aquascope oferuje 6000 metrów kwadratowych rozrywki dla całej rodziny, z trzema różnymi strefami. Goście będą mogli odkryć strefę „Sensacje” z ośmioma zawrotnymi zjeżdżalniami, strefę „Immersja”, która zaoferuje innowacyjne doświadczenia filmowe w wodnym otoczeniu oraz strefę „Zabawa” dla dzieci. Ponadto, Aquascope angażuje się w działania proekologiczne, dążąc do zmniejszenia zużycia wody na odwiedzającego o 30%.

Źródło: VML Poland

vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764