logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VML Poland i VML France z projektem dla Futuroscope

  PR 24.07.2024, przeczytano 629 razy
ilustracja

Agencja VML w ścisłej współpracy biur z Polski i Francji przygotowała nową stronę internetową dla Futuroscope, drugiego największego parku rozrywki we Francji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vml-poland-i-vml-france-z-projektem-dla-futuroscope,405097,artykul.html

Futuroscope to futurystyczny park tematyczny, który przyciąga miliony odwiedzających każdego roku innowacyjnymi atrakcjami wykorzystującymi najnowsze technologie. To miejsce, które łączy naukę, technologię i przyrodę w jedno niezapomniane doświadczenie.

Agencja VML, wieloletni partner Futuroscope, całkowicie przeprojektowała stronę internetową, aby odzwierciedlić ewolucję parku rozrywki i przedstawić jego pełną ofertę. Celem działań było również zoptymalizowanie strony tak, aby pozostała głównym i najbardziej przystępnym kanałem rezerwacji. Nad projektem pracowały biura VML w Polsce i Francji. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Futuroscope całkowicie odmienia sposób, w jaki korzystamy z parków rozrywki, oferując niesamowite, wciągające doświadczenia. Chcieliśmy również oddać ten immersyjny charakter na naszej stronie internetowej.

Laure Mosseron, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Futuroscope

Nowa strona Futuroscope.com została tak zaprojektowana, aby dawać dostęp do pełnej oferty parku rozrywki. Pozwala rodzinom - kluczowej grupie docelowej Futuroscope - na immersyjne odkrywanie dostępnych atrakcji, a także wzbogaconej oferty hotelowej i gastronomicznej. Umożliwia także odwiedzającym wygodne zaplanowanie całego pobytu.

ilustracjastrzałka

Oferta Futuroscope to ciąg doświadczeń, które odwiedzający przeżywa od wejścia do parku aż do jego opuszczenia. Projekt nowej strony internetowej doskonale to odzwierciedla i oddaje wizję i ambicje Futuroscope. To prawdziwy przedsmak wizyty w wyjątkowym parku rozrywki.

Ilana Azoulay, VML France

Jako VML Poland stale rozwijamy współpracę w ramach globalnej sieci VML i WPP, systematycznie realizując projekty we współpracy z innymi biurami. Cieszymy się, że nasza wspólna inicjatywa z VML France dla Futuroscope, która dała nam możliwość wykorzystania naszych umiejętności i kompetencji na tak szeroką skalę, przyniosła bardzo dobre rezultaty i w pełni odpowiedziała na potrzeby klienta.

Marcin Hochołowski, Technology Business Director, VML Poland

Technologiczna wyprawa w przyszłość przy wdrożeniu projektu Futuroscope przyniosła nam porcję nowych doświadczeń i wiedzy oraz dała okazję do wykazania się naszymi kompetencjami. Powiewem świeżości była dla nas choćby praca na CMS Directus, dająca duże możliwości w obszarze designu, UX oraz DX.

Daniel Miksa, Software Engineer, VML Poland

Od razu byliśmy zachwyceni propozycją VML, która wnosiła prawdziwy powiew świeżości i pozwalała nam zrobić decydujący krok naprzód pod kątem jakości i treści naszej strony. To był długotrwały, w pełni transparentny proces, oparty o wzajemne zaufanie klienta i agencji. Możemy wszyscy być dumni z osiągniętego rezultatu. 

Yves Petit, odpowiedzialny za Digital w Futuroscope

Uruchomiony w 2020 roku plan transformacji Futuroscope ma na celu pozycjonowanie parku jako destynację rekreacyjną i wypoczynkową na skalę europejską. Kilka nowości, wprowadzanych począwszy od 2024 roku, odzwierciedla tę zmianę, jak np. Aquascope, czyli nowy immersyjny park wodny, otwarty 15 lipca 2024. Z inwestycją przekraczającą 60 milionów euro, projekt ten jest najważniejszym przedsięwzięciem Futuroscope w ostatnich latach. Aquascope oferuje 6000 metrów kwadratowych rozrywki dla całej rodziny, z trzema różnymi strefami. Goście będą mogli odkryć strefę „Sensacje” z ośmioma zawrotnymi zjeżdżalniami, strefę „Immersja”, która zaoferuje innowacyjne doświadczenia filmowe w wodnym otoczeniu oraz strefę „Zabawa” dla dzieci. Ponadto, Aquascope angażuje się w działania proekologiczne, dążąc do zmniejszenia zużycia wody na odwiedzającego o 30%.

Źródło: VML Poland

vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon: większe możliwości Colorado, 2 lata gwarancji dla serii Arizona
Canon konsekwentnie wspiera dostawców usług druku w rozwoju ich działalności i zwiększaniu efektywności. Firma wprowadza aktualizacje produktów z rodzin Colorado i Arizona, które odpowiadają na potrzeby klientów i bazują na globalnym sukcesie platform do druku wielkoformatowego Canon. W serii Colorado M — 1,6-metrowej maszynie rolowej z atramentem UVgel — wprowadzono...
Panasonic LUMIX S1II i LUMIX S1IIE: pełnoklatkowe bezlusterkowce
Panasonic z przyjemnością ogłasza rozszerzenie swojej renomowanej serii LUMIX S o dwa nowe modele – LUMIX S1II oraz S1IIE. Aparaty te zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu wyjątkowych możliwości fotograficznych i filmowych, charakteryzując się znakomitą jakością obrazu, dynamicznym odwzorowaniem kolorów oraz istotnymi usprawnieniami w zakresie technologii wideo.
Nowa odsłona kampanii Sokołów z Pascalem Brodnickim
Pascal Brodnicki, znany szef kuchni, po raz kolejny poleca produkty Sokołów – tym razem w kampanii promującej asortyment grillowy firmy. „Smak zaczyna się od mięsa!” – to hasło, które podkreśla główny przekaz kampanii, czyli wysoką jakość surowca i produktów, które z niego powstają.
Ogród NAJ: Saatchi & Saatchi dla OBI
Ruszyła nowa wielokanałowa kampania OBI „Ogród NAJ”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za działania Paid Social agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764