logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VML z kampanią Danacol

  PR 23.07.2024, przeczytano 1518 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek Danacol, produkt obniżający cholesterol od Danone. Kampanię realizuje VML. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vml-z-kampania-danacol,405085,artykul.html

Danacol to linia produktów zawierających sterole roślinne, które obniżają poziom cholesterolu we krwi. 

Konsumenci mają do wyboru Danacol w wersji jogurtów pitnych (dostępne w smaku klasycznym i truskawkowym - tylko w sieci sklepów Biedronka) oraz suplement diety w postaci saszetek (dostępny tylko w aptekach).

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii został przygotowany spot TV 30’’, prezentujący oba warianty produktu: zarówno jogurt, jak i suplement diety. Powstały także formaty 15’’ i 6’’, każdy skupiony na jednej z dostępnych form produktu. Spoty są oparte na lekkiej piosence nawiązującej do znanego hitu Bee Gees: Stayin' Alive. Zaplanowana została także kampania digital

Za lokalną strategię i kreację odpowiada agencja VML we współpracy z Ilmatic (produkcja), Badi Badi (postprodukcja) oraz Beat Shop (produkcja dźwięku). Reżyserem był Filip Berendt, a fotografem Wojtek Rudzki. Za zakup mediów odpowiada EssenceMediacom

Źródło: VML Poland

vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764