logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VML z nową platformą komunikacyjną bp

  PR 10.06.2024, przeczytano 284 razy
ilustracjastrzałka

Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vml-z-nowa-platforma-komunikacyjna-bp,404546,artykul.html

VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.

Jakość na stacjach bp - to jest stałe i niezmienne. Tam zawsze można zatankować najlepsze paliwo, napić się pysznej kawy, zjeść posiłek przyrządzony ze świeżych produktów oraz skorzystać z atrakcyjnych promocji. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Na tych właśnie, niezmiennych atrybutach marki bp, opiera się nowa platforma komunikacyjna. Komunikacja wystartowała 29 maja i obejmuje działania digital i social media, a także OOH i POS. Natomiast od początku maja emitowany jest spot TV, również przygotowany w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Jasne, że na bp!". 

VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media. Działania w OOH i POS sa po stronie GPD, a zakupem mediów zajmuje się Mindshare

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764