logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R i BNP Paribas Bank Polska gotowi „Na każdy scenariusz”

  PR 09.10.2020, przeczytano 740 razy
ilustracja

Bank BNP Paribas we współpracy z agencją VMLY&R w kolejnej odsłonie platformy "Na każdy scenariusz" zachęca mikroprzedsiębiorców do kredytu z gwarancją de minimis BGK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-i-bnp-paribas-bank-polska-gotowi-_na-kazdy-scenariusz_,388739,artykul.html

Ostatnie miesiące to okres lęku i niewiadomych. Niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania - ludziom na całym świecie stale towarzyszy niepewność. Są jednak grupy, które sytuacja związana z wybuchem pandemii dotyka szczególnie. Między innymi to mikroprzedsiębiorcy, do których kierowana jest kolejna odsłona platformy komunikacyjnej od BNP Paribas "Na każdy scenariusz".

W wyjątkowych sytuacjach potrzebne są jasne rozwiązania i rzeczywiste wsparcie, dlatego Bank BNP Paribas Polska oferuje kredyt z gwarancją de minimis BGK.

Agencja VMLY&R odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną, produkcję spotów oraz przygotowanie kampanii na kanałach digital i w mediach społecznościowych, na witrynach banku BNP Paribas oraz w prasie. Za planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja Sales&More.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764