logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VMLY&R Poland promuje Adidas ZX 2K BOOST

  PR 12.08.2020, przeczytano 2560 razy
ilustracja

Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K BOOST. To pierwsza kampania adidas w Polsce, której bohaterami zostali TikTokerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vmlyandr-poland-promuje-adidas-zx-2k-boost,388073,artykul.html

ZX 2K BOOST zostały stworzone by zaskakiwać. Wyróżnia je zaawansowana jednoczęściowa cholewka i odważna kolorystyka w odcieniach zachodzącego słońca. Żywe kolory nowego modelu stały się również inspiracją do stworzenia ASMR wideo, w którym wystąpił duet TikTokerów – Twins Style.

Bracia zanurzają się w przedziwnym świecie, który zaskakuje na każdym kroku, dokładnie tak jak odważne i jedyne w swoim rodzaju ZX 2K BOOST. W wideo zostały wykorzystane motywy oddly satisfying, które sprawiają, że można doświadczyć przyjemnego mrowienia w okolicach szyi, głowy czy pleców.

Duetowi Twins Style w kampanii ZX 2K BOOST towarzyszą czołowi polscy YouTuberzy i TikTokerzy, tacy jak: Marcysia Ryskala, WAKSY, WiP Bros., Dawid Frank, Krystian Ziętkowski oraz Dominik Rupiński. W nowych ZX 2K BOOST pojawi się także raper Szymon Sobel. Już niebawem na ich kanałach będzie można zobaczyć niezwykle satysfakcjonujący content.  

Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania potrwają do 8 września 2020 roku.

Za strategię, kreację, produkcję wideo oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Shootme, za reżyserię wideo odpowiada Arek Nowakowski.

Nowy ZX 2K BOOST jest inspirowany technicznym obuwiem do biegania ZX z lat 80. Został zaprojektowany z myślą o całkowitym komforcie. Obudowana półprzezroczystym elementem wzmacniającym piętę podeszwa środkowa BOOST zapewnia płynny krok, a zaawansowana technologicznie jednoczęściowa cholewka – absolutną wygodę.

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764