logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VMLY&R Poland promuje Adidas ZX 2K BOOST

  PR 12.08.2020, przeczytano 420 razy
ilustracja

Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu adidas ZX 2K BOOST. To pierwsza kampania adidas w Polsce, której bohaterami zostali TikTokerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vmlyandr-poland-promuje-adidas-zx-2k-boost,388073,artykul.html

ZX 2K BOOST zostały stworzone by zaskakiwać. Wyróżnia je zaawansowana jednoczęściowa cholewka i odważna kolorystyka w odcieniach zachodzącego słońca. Żywe kolory nowego modelu stały się również inspiracją do stworzenia ASMR wideo, w którym wystąpił duet TikTokerów – Twins Style.

Bracia zanurzają się w przedziwnym świecie, który zaskakuje na każdym kroku, dokładnie tak jak odważne i jedyne w swoim rodzaju ZX 2K BOOST. W wideo zostały wykorzystane motywy oddly satisfying, które sprawiają, że można doświadczyć przyjemnego mrowienia w okolicach szyi, głowy czy pleców.

Duetowi Twins Style w kampanii ZX 2K BOOST towarzyszą czołowi polscy YouTuberzy i TikTokerzy, tacy jak: Marcysia Ryskala, WAKSY, WiP Bros., Dawid Frank, Krystian Ziętkowski oraz Dominik Rupiński. W nowych ZX 2K BOOST pojawi się także raper Szymon Sobel. Już niebawem na ich kanałach będzie można zobaczyć niezwykle satysfakcjonujący content.  

Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania potrwają do 8 września 2020 roku.

Za strategię, kreację, produkcję wideo oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Shootme, za reżyserię wideo odpowiada Arek Nowakowski.

Nowy ZX 2K BOOST jest inspirowany technicznym obuwiem do biegania ZX z lat 80. Został zaprojektowany z myślą o całkowitym komforcie. Obudowana półprzezroczystym elementem wzmacniającym piętę podeszwa środkowa BOOST zapewnia płynny krok, a zaawansowana technologicznie jednoczęściowa cholewka – absolutną wygodę.

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764