logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: VMLY&R Poland z kampanią Ekonta dla młodych w Mbanku

  PR 17.04.2019, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania reklamującą eKonto, skierowana do osób w wieku 15-20 lat. Akcję obejmuje seria spotów pod hasłem „#najlepiej”, która w estetyce i językiem młodych opowiada o benefitach płynących z posiadania konta w mBanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-vmlyandr-poland-z-kampania-ekonta-dla-mlodych-w-mbanku,382133,artykul.html

Kampania jest oparta na serii spotów pokazujących sytuacje z codziennego życia młodych osób. Przydatne są wtedy różne funkcje oferowane przez mBank w ramach eKonta, m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefonu, sprawdzanie stanu konta w aplikacji mobilnej czy możliwość odkładnia na cele oszczędnościowe przy każdej płatności.

Dla nowych użytkowników eKonta w wieku 18+ dostępna jest promocja "Młodzi mogą więcej", w ramach której po otworzeniu rachunku przysługuje premia do 120 zł: za minimum dwie płatności telefonem, minimum dwa przelewy na numer telefonu oraz posiadanie aktywnego celu oszczędnościowego (te działania należy wykonać do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym założyło się konto). Promocja ruszyła 1 kwietnia i potrwa do 29 sierpnia 2019 roku.

Serię spotów przygotowała agencja VMLY&R Poland. Agencja odpowiada również działania w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, YouTube), kampanię display, outdoor oraz działania z influencerami. Produkcją spotów zajęła się Flota Filmowa, ich reżyserią Państwo Rodzeństwo, a planowaniem i zakupem mediów Mindshare.

Działania prowadzone będą do końca czerwca 2019 roku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764